بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه دستیابی به رضایت مشتری در خدمات شرکت و مشتری از طریق قابلیت توانمندسازی نام تجاری و مشتریان

دستیابی به رضایت مشتری در خدمات شرکت و مشتری از طریق قابلیت توانمندسازی نام تجاری و مشتریان(مطالعه موردی: شرکت بیمه ما در استان مرکزی)

استاد راهنما: دکتر علی رضا فرشیدپور

استاد مشاور: دکتر پیمان غفاری آشتیانی

نگارش: محمد حسین مشیدی

   پرسشنامه ای که پیش روی شماست به منظورانجام یک پژوهش دانشگاهی طراحی شده است. لطفاً با بذل لطف و صبر و پاسخگویی دقیق به هر یک از سؤالات، پژوهشگر را در تحقق اهداف تحقیق مورد نظر یاری نمایید. بی شک پاسخهای جنابعالی موجب غنای تحقیق است.

با سپاس بی کران

محمد حسین مشیدی، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

جنسیت: زن 5                     مرد5               

سن: کمتر از20 سال5  بین 21-30 سال5 بین 31 تا 40 سال 5 بین 41 تا 50 سال 5  51 سال و بالاتر 5   

تحصیلات: زیر دیپلم 5   دیپلم 5      فوق دیپلم 5    لیسانس 5    فوق لیسانس و بالاتر 5

سوالات توانمندسازی مشتریان

1- استفاده از سرویسهای ارائه دهنده خدمات از لحاظ مالی برای مشتریان سودمند و رضایتبخش است.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

2-یکی از فعالیت های بازاریابی مان اهدا جوایز و تخفیفات به مشتریان کلیدی می باشد.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

3-برای تصمیم گیری درباره چگونگی انجام دادن فعالیت های بازاریابی کارکنان آزادی عمل زیادی دارند.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

4-یکی از برنامه های بازاریابی مان ارسال پیام های مداوم در مورد نام تجاری و فعالیت هایمان است.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

5-مدیران از فعالیتهای بازاریابی در کسب وکار که شامل نام تجاری هستند آگاه می باشند.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

6-بر آنچه در واحد کاری اتفاق می افتد مدیران کنترل زیادی دارند.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

7- ساختار نام تجاری را طوری طراحی می کنیم که درک آن برای کارکنان آسان باشد.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

8-فعالیت های بازاریابی مان را به طور مستقیم برای تشویق مشتریان از نام تجاری مان طراحی می کنیم.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

9- فعالیت های یکپارچه بازاریابی برای تشویق تامین کنندگان و سایر ذینفعان کلیدی برای ترویج نام تجاری مان طراحی می کنیم.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

رضایت مشتری

10-ارائه محصولات وخدمات ما فراتر از انتظارات مشتریان است.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

11-ارائه محصولات و خدمات ما دقیقاً مطابق با آنچه مشتریان می خواهند است.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

12-ما اطمینان حاصل می کنیم که مشتریان از برنامه ها و تنظیمات ارائه خدمات راضی باشند.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

13-کارکنان رفتار مؤدبانه و محترمانه با مشتریان دارند.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

14-کارکنان توجه شخصی به مشتریان نشان می دهند.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

15-کارکنان خواستار بهترین منافع برای مشتریان هستند.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

16-کارکنان نیازهای خاص مشتریان را درک می کنند.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

توانمندسازی نام تجاری

17-جهت ارائه ارزش بهتر به بازار ما منابع کافی برای سرمایه گذاری در بهبود نام تجاری مان داریم.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

18- بر اساس تجربه قبلی روی نشان تجاری مثبت تمرکز می کنیم.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

19-شرایط فعلی بازار " در تماس با مشتریان" در رابطه با نام تجاری مان است.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

جهت گیری بازار

20- برای ارزیابی کیفیت از نام تجاری مان نظرات مشتریان را بررسی می کنیم.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

21-در حال جمع آوری اطلاعات در مورد رقبای در بازار هستیم.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

22-در حال جمع آوری اطلاعات  در مورد احتمال تغییر اثر مشتریان در محیط کسب وکار خود هستیم.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

23- در حال جمع آوری اطلاعات در مورد روندهای اجتماعی و اقتصادی که ممکن است مارا تحت تاثیر قرار دهد هستیم.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

   
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد