دانشگاه آزاد اسلامی (واحد اراک)
دانشکده مدیریت، گروه مدیریت بازرگانی
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد
گرایش : بازاریابی
عنوان:
بکارگیری تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره در ارزیابی و تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر عملکرد
بازار فروشگاههای زنجیره ای اتکا شهر تهران
نگارش:
حسن مسعودی
زمستان 1391
تهیه پرسشنامه :
سعید فراهانی
1- فروشگاه اتکا کیفیت ارتباط را با مشتریان بالا می برد.
کاملا موافقم موافقم نظری ندارم کاملا مخالفم
2- فروشگاه اتکا وفاداری رادر بین مشتریان جذاب ایجاد می کند.
کاملا موافقم موافقم نظری ندارم کاملا مخالفم
3- فروشگاه اتکا بر روی ملاقات با مشتریان هدف به منظور تضمین خریدهای آتی تمرکز می کند.
کاملا موافقم موافقم نظری ندارم کاملا مخالفم
4- فروشگاه اتکا با مشتریان جذاب خود ارتباط برقرار می کند.
کاملا موافقم موافقم نظری ندارم کاملا مخالفم
5- فروشگاه اتکا مشتریان جذاب را شناسایی و آنها را جذب می کند.
کاملا موافقم موافقم نظری ندارم کاملا مخالفم
6- فروشگاه اتکا از سطوح بالای آگاهی از نام و نشان تجاری استفاده می کند.
کاملا موافقم موافقم نظری ندارم کاملا مخالفم
7- فروشگاه اتکا از یک تصویر مثبت نام و نشان تجاری در مقایسه با رقبا استفاده می کند.
کاملا موافقم موافقم نظری ندارم کاملا مخالفم
8-فروشگاه اتکا از ارتباطات نام و نشان تجاری به منظور قرار گرفتن در ذهن مشتری بهره می گیرد.
کاملا موافقم موافقم نظری ندارم کاملا مخالفم
9- فروشگاه اتکا محیط سازمان را به درستی می شناسد و آن را درک کرده است.
کاملا موافقم موافقم نظری ندارم کاملا مخالفم
10-فروشگاه اتکا در مورد کانال های توزیع اطلاعات کافی را دارد.
کاملا موافقم موافقم نظری ندارم کاملا مخالفم
11- فروشگاه اتکا استراتژی ها و تاکتیک های رقبا را می شناسد.
کاملا موافقم موافقم نظری ندارم کاملا مخالفم
12- فروشگاه اتکا نیازها و خواسته های مشتری را به درستی می شناسد.
کاملا موافقم موافقم نظری ندارم کاملا مخالفم