بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازار گرایی

دانشگاه آزاد اسلامی

واحد اراک

دانشکده مدیریت گروه  مدیریت بازرگانی

پایان نامه برای دریافت  درجه کارشناسی ارشد

گرایش بازاریابی

 

عنوان

بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازار گرایی

(مطالعه موردی بانک پاسارگاد شهر تهران)

استاد راهنما:

دکتر حسن وظیقه دوست

استاد مشاور:

دکتر ایرج نوری

نگارش:

فاطمه عظیمی

 

تابستان 1393

نام دانشجو :


زهرا داودی



-تا چه اندازه با جملات زیر هم رای هستید؟

1-بانک در رابطه با دیدگاه های خود به خودی با کارمندان ارتباط برقرار کنید؟

خیلی زیاد      زیاد         متوسط      کم         خیلی کم

2-جلسات آموزشی به من در درک نیازهای حال وآینده مشتریان کمک می کند؟

خیلی زیاد      زیاد         متوسط      کم         خیلی کم

3-من در رابطه با عملکرد خود بصورت مرتب از مافوقم بازخورد دریافت می کنم؟

خیلی زیاد      زیاد         متوسط      کم         خیلی کم

4-من به قدر کافی درمورد موقعیت مالی بانک خود مطلع هستم.

خیلی زیاد      زیاد         متوسط      کم         خیلی کم

5-سیستم پاداش در این بانک به اهداف تجاری آن پیوند دارد.

خیلی زیاد      زیاد         متوسط      کم         خیلی کم

6-من از چگونگی پاداش دهی به کارمندان مطلع هستم.

خیلی زیاد      زیاد         متوسط      کم         خیلی کم

7-من در مورد علل پاداش دهی به کارمندان اطلاع دارم.

خیلی زیاد      زیاد         متوسط      کم         خیلی کم

8-  من بسیار خوشحال  خواهم بود  که باقیمانده وقتم  را در این بانک  صرف کنم.

خیلی زیاد      زیاد         متوسط      کم         خیلی کم

9-من از بحث  درمورد بانکم با مردم در بیرون مجیط بانک  لذت می برم.

خیلی زیاد      زیاد         متوسط      کم         خیلی کم

10-من واقعا مشکلات بانک را به عنوان مشکلات خودم احساس میکنم.

خیلی زیاد      زیاد         متوسط      کم         خیلی کم

11-اگر پیشنهاد مبنی بر یک کار بهتر در جای دیگر بگیریم، گمان نمی کنم که بانک خود را سریعاً ترک کنم.

خیلی زیاد      زیاد         متوسط      کم         خیلی کم

12-من بر ارزش وفادار ماندن به یک بانک باور دارم.

خیلی زیاد      زیاد         متوسط      کم         خیلی کم

13-من به کارمندان  جدید کمک می کنم حتی اگر آنها به آن نیاز نداشته باشند.

خیلی زیاد      زیاد         متوسط      کم         خیلی کم

14-من با اشخاص دیگری  که ممکن است بر عملکرد و با  تصمیم  گیری  من تاثیر بگذارند مشورت کنم.

خیلی زیاد      زیاد         متوسط      کم         خیلی کم

15-من درجلسات به صورت فعال شرکت می کنم.

خیلی زیاد      زیاد         متوسط      کم         خیلی کم

16-من به منظور  بهبود سیاسیت ها، خط مشی ها  و رویه های بانک پیشنهاداتی را ارایه می کنم.

خیلی زیاد      زیاد         متوسط      کم         خیلی کم

17-من باتغییرات در محل کارم کنار می آیم.

خیلی زیاد      زیاد         متوسط      کم         خیلی کم

18-من از قوانین، مقررات و ریه های اطاعت میکنم حتی در زمان هایی که کمی مشاهده گر آن نیست.

خیلی زیاد      زیاد         متوسط      کم         خیلی کم

19-اثرات تغییر در محیط کسب وکار علاوه بر بانک به صورت دوره ای تجزیه و تحلیل شده است.

خیلی زیاد      زیاد         متوسط      کم         خیلی کم

20- این بانک به سرعت خود را تغییرات محیط تطبیق می دهد.

خیلی زیاد      زیاد         متوسط      کم         خیلی کم

21-اطلاعات مربوط به رضایت مشتری درنمامی سطوح در این بانک در فواصل منظم منتشر شده است.

خیلی زیاد      زیاد         متوسط      کم         خیلی کم

22-این بانک در رابطه با نیامندی های مشتریان به سرعت عکس العمل نشان می دهد.

خیلی زیاد      زیاد         متوسط      کم         خیلی کم

23-این بانک در رابطه با نیازمندی های مشتریان به سرعت عکس العمل نشان می دهد.

خیلی زیاد      زیاد         متوسط      کم         خیلی کم

24-این بانک به مقدار اطمینان از هم راستا بودن با تقاضاهای مشتریان ،تلاش خود را در جهت گسترش خدمات به صورت دوره ای مرور می کند؟

خیلی زیاد      زیاد         متوسط      کم         خیلی کم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد