آزاد اسلامی
واحد اراک
دانشکده مدیریت گروه مدیریت اجرایی
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد
گرایش :استراتژیک
عنوان:
استاد راهنما:بررسی تاثیر مشتری گرایی وگرایش به کارآفرینی بر ترقی شرکت های کوچک ومتوسط
دکتر حسین خدادادی
استاد مشاور
محمدصادق حری
نگارش:
ثمره علیخانی
زمستان 1393
نام دانشجو :
زهرا داودی
1-استراتژی این شرکت برای کسب مزیت رقابتی تمرکز بردرک نیاز مشتریان است.
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
2- ما اعتقاد داریم که کسب و کار ما بر پایه خدمت بر مشتریان بنا نهاده شده است.
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
3- ما از رقبای خود تمرکز بیشتری بر مشتری داریم.
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
4-اهداف تجاری این شرکت در درجه اول رضایت مشتری است.
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
5-شرکت ما از نوع محصولات ارایه شده برای مشتریان توسط رقبایش اطلاع دارد.
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
6-علاقه مشتری همیشه باید در الویت باشد حتی اگر پیش از منافع شرکت باشد.
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
a7-این شرکت از علت تغییر رفتار مشتریان و روی آوردن به سوی رقبا اطلاع دارد.
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
8-این شرکت از علت ادامه خرید مشتریان از رقبایش اطلاع دارد.
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
9- این شرکت از میزان رضایت مشتری نسبت به دریافت خدمات از شرکت های رقیب خود اطلاع دارد.
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
10-در این شرکت کارکنان برای ریسک پذیری نسبت به ایده های جدید تشویق می شوند.
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
11-در این شرکت استراتژی با برنامه های جدید ارزش دارند حتی اگر عملی هم نشوند.
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
12-دراین شرکت برای تحریک رشد بیشتر سرمایه گذاری های ریسکی انجام می شود.
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
13-این شرکت همواره به دنبال فرصت های تجاری جدید است.
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
14-این شرکت همواره به دنبال ارایه راه حل هایی برای رفع نیازهای مشتری در محصولات و خدمات است.
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
15-این شرکت همواره به دنبال فرصت های تجاری جدید است؟
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
16-این شرکت به طور مداوم سعی برکسب نیازهای جانبی از طرف مشتریان که خودشان نسبت به آن ها بی اطلاع هستند.
17-این شرکت خود را به عنوان یک شرکت نوآورانه، کارآفرین می داند.
خیلی کم ¨ کم ¨ متوسط ¨ زیاد ¨ خیلی زیاد ¨
18-تجارت این شرکت اغلب ارائه خدمات یا محصولات جدید برای اولین بار به بازار است
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
19- رقبا در این بازار این شرکت را به عنوان یک شرکت پیشرو در نوآوری می شناسند؟
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
20-رقبا در این بازار این شرکت را به عنوان یک شرکت پیشرو در نوآوری می شناسد.
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
21-این شرکت منابع غیر معتمدی دارد که می توانند به سرعت برای تامین مالی طراح های جدید شرکت مشارکت داشته باشند.
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
22-این شرکت دارای چند منابع در دسترس برای تامین مالی طرح های خود در کوتاه مدت دارد.
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
23-این شرکت قادر به کسب منابع در زمان کوتاه برای حمایت از طرح های استراتژیک جدید خود است.
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
24-این شرکت دارای منابع قابل توجهی در اختیار مدیریت برای تامین مالی طرح های استراتژیک خود است.
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
25-تکنولوژی در صنعت این شرکت به سرعت در حال تغییر است.
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
26-تکنولوژی در صنعت این شرکت فرصت های بزرگ را برایش ایجاد کرده است.
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد