بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه برسی نحوه گرایش سازمان ها به سوی مشتری مداری، کارآفرینی،

آزاد اسلامی

واحد اراک

دانشکده مدیریت گروه  مدیریت بازرگانی

پایان نامه برای دریافت  درجه کارشناسی ارشد

گرایش بازرگانی داخلی

 

عنوان:

برسی نحوه گرایش سازمان ها به سوی  مشتری مداری، کارآفرینی،

ریسک پذیری و تاثیرآن بر توسعه عملکرد شرکت های کوچک و متوسط شهرک صنعتی اراک

 

استاد راهنما:

دکتر حسن اکبری

استاد مشاور:

دکتر وحید رضا مشتاق عراقی

نگارش:

های تقوایی

پاییز 1394

نام دانشجو :

زهرا داودی


-این شرکت در مورد مناسبی که می توانند بسرعت برای سرمایه گذاری ابتکارات جدیدبکار گرفته شوند متعهد نشده است؟

کاملاً مخالف         مخالف         نظری ندارم        موافق        کاملا موافق

2-این شرکت منابع معدودی در کوتاه مدت برای سرمایه گذاری بر ابتکارات دارد.

کاملاً مخالف         مخالف         نظری ندارم        موافق        کاملا موافق

3-ما قادر به دستیابی به منابع در صورت صلاحدیدمدیریت برای سرمایه گذاری برابتکارات راهبر هستیم.

کاملاً مخالف         مخالف         نظری ندارم        موافق        کاملا موافق

4-تکنولوژی در صنعت ما بسرعت در حال تغییراست؟

کاملاً مخالف         مخالف         نظری ندارم        موافق        کاملا موافق

5-تغییرات تکنولوژی، فرصت های بزرگی را در صنعت ما فراهم می کند؟

کاملاً مخالف         مخالف         نظری ندارم        موافق        کاملا موافق

6-ایده های محصولات جدید بسیاری بواسطه پیشرفت های تکنولوژی یکی ازصنعتی ما امکان پذیر شده اند.

کاملاً مخالف         مخالف         نظری ندارم        موافق        کاملا موافق

7-اعتقاد ما می تواند که چرا مشتریان به خریدار رقبا ادامه می کنند.

کاملاً مخالف         مخالف         نظری ندارم        موافق        کاملا موافق

8-ما تصور میکنیم که بیش از رقبای خود مشتری هدایت می شوند.

کاملاً مخالف         مخالف         نظری ندارم        موافق        کاملا موافق

9-اهداف کسب کارما عمدتاً بوسیله رضایتمندی مشتری هدایت می شود؟

کاملاً مخالف         مخالف         نظری ندارم        موافق        کاملا موافق

10-شرکت ما می داند که چرا مشتریان به خرید از رقبا ادامه می دهند؟

کاملاً مخالف         مخالف         نظری ندارم        موافق        کاملا موافق

11-شرکت ما می داند که چرا مشتریان به خرید رقبا ادامه می دهند؟

کاملاً مخالف         مخالف         نظری ندارم        موافق        کاملا موافق

 

12-ما بصورت مداوم در جستجوی فرصتهای کسب وکار جدید هستیم.

کاملاً مخالف         مخالف         نظری ندارم        موافق        کاملا موافق

13-ما بصورت مداوم در جستجوی فرصتهای کسب وکار جدید هستیم.

کاملاً مخالف         مخالف         نظری ندارم        موافق        کاملا موافق

14-تلاش های بازاریابی ما در جهت هدایت مشتریان، بجای پاسخدهی به آن ها صورت میس پذیرند.

کاملاً مخالف         مخالف         نظری ندارم        موافق        کاملا موافق

15-ما سعی در یافتن کسب وکارهای جدید و دستیابی به بازارهای جدید داریم.

کاملاً مخالف         مخالف         نظری ندارم        موافق        کاملا موافق

16-ما مداوم در تلاش برای درک نیازهای اضافی مشتریان خود هستیم که از آن ها بی خبرند.

کاملاً مخالف         مخالف         نظری ندارم        موافق        کاملا موافق

17-کارهایی که احتمالاً درانجام آن مشکلات ودردسرهای زیادی وجود دارد را به راحتی قبول می کنم.

کاملاً مخالف         مخالف         نظری ندارم        موافق        کاملا موافق

18-من از اینکه بتوانم روی یک محصول جدید، یک خدمت جدید یا یک روند کاری جدید کار کنم برای من ارزشمند است.

کاملاً مخالف         مخالف         نظری ندارم        موافق        کاملا موافق

-برای این که سازمان من به موفقیت  برسد به راحتی هر ریسکی را می پذیرم.

کاملاً مخالف         مخالف         نظری ندارم        موافق        کاملا موافق

20-این سازمان همواره بدنبال به حداکثر رساندن جریان  نقدی خود است.

کاملاً مخالف         مخالف         نظری ندارم        موافق        کاملا موافق

21-این سازمان همواره بدنبال به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه گذاری است.

کاملاً مخالف         مخالف         نظری ندارم        موافق        کاملا موافق

22- این سازمان همواره بدنبال به حداکثر رساندن رضایت مشتری است.

کاملاً مخالف         مخالف         نظری ندارم        موافق        کاملا موافق


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد