آزاد اسلامی
واحد اراک
دانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانی
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد
گرایش بازرگانی داخلی
عنوان:
برسی نحوه گرایش سازمان ها به سوی مشتری مداری، کارآفرینی،
ریسک پذیری و تاثیرآن بر توسعه عملکرد شرکت های کوچک و متوسط شهرک صنعتی اراک
استاد راهنما:
دکتر حسن اکبری
استاد مشاور:
دکتر وحید رضا مشتاق عراقی
نگارش:
های تقوایی
پاییز 1394
نام دانشجو :
زهرا داودی
-این شرکت در مورد مناسبی که می توانند بسرعت برای سرمایه گذاری ابتکارات جدیدبکار گرفته شوند متعهد نشده است؟
کاملاً مخالف مخالف نظری ندارم موافق کاملا موافق
2-این شرکت منابع معدودی در کوتاه مدت برای سرمایه گذاری بر ابتکارات دارد.
کاملاً مخالف مخالف نظری ندارم موافق کاملا موافق
3-ما قادر به دستیابی به منابع در صورت صلاحدیدمدیریت برای سرمایه گذاری برابتکارات راهبر هستیم.
کاملاً مخالف مخالف نظری ندارم موافق کاملا موافق
4-تکنولوژی در صنعت ما بسرعت در حال تغییراست؟
کاملاً مخالف مخالف نظری ندارم موافق کاملا موافق
5-تغییرات تکنولوژی، فرصت های بزرگی را در صنعت ما فراهم می کند؟
کاملاً مخالف مخالف نظری ندارم موافق کاملا موافق
6-ایده های محصولات جدید بسیاری بواسطه پیشرفت های تکنولوژی یکی ازصنعتی ما امکان پذیر شده اند.
کاملاً مخالف مخالف نظری ندارم موافق کاملا موافق
7-اعتقاد ما می تواند که چرا مشتریان به خریدار رقبا ادامه می کنند.
کاملاً مخالف مخالف نظری ندارم موافق کاملا موافق
8-ما تصور میکنیم که بیش از رقبای خود مشتری هدایت می شوند.
کاملاً مخالف مخالف نظری ندارم موافق کاملا موافق
9-اهداف کسب کارما عمدتاً بوسیله رضایتمندی مشتری هدایت می شود؟
کاملاً مخالف مخالف نظری ندارم موافق کاملا موافق
10-شرکت ما می داند که چرا مشتریان به خرید از رقبا ادامه می دهند؟
کاملاً مخالف مخالف نظری ندارم موافق کاملا موافق
11-شرکت ما می داند که چرا مشتریان به خرید رقبا ادامه می دهند؟
کاملاً مخالف مخالف نظری ندارم موافق کاملا موافق
12-ما بصورت مداوم در جستجوی فرصتهای کسب وکار جدید هستیم.
کاملاً مخالف مخالف نظری ندارم موافق کاملا موافق
13-ما بصورت مداوم در جستجوی فرصتهای کسب وکار جدید هستیم.
کاملاً مخالف مخالف نظری ندارم موافق کاملا موافق
14-تلاش های بازاریابی ما در جهت هدایت مشتریان، بجای پاسخدهی به آن ها صورت میس پذیرند.
کاملاً مخالف مخالف نظری ندارم موافق کاملا موافق
15-ما سعی در یافتن کسب وکارهای جدید و دستیابی به بازارهای جدید داریم.
کاملاً مخالف مخالف نظری ندارم موافق کاملا موافق
16-ما مداوم در تلاش برای درک نیازهای اضافی مشتریان خود هستیم که از آن ها بی خبرند.
کاملاً مخالف مخالف نظری ندارم موافق کاملا موافق
17-کارهایی که احتمالاً درانجام آن مشکلات ودردسرهای زیادی وجود دارد را به راحتی قبول می کنم.
کاملاً مخالف مخالف نظری ندارم موافق کاملا موافق
18-من از اینکه بتوانم روی یک محصول جدید، یک خدمت جدید یا یک روند کاری جدید کار کنم برای من ارزشمند است.
کاملاً مخالف مخالف نظری ندارم موافق کاملا موافق
-برای این که سازمان من به موفقیت برسد به راحتی هر ریسکی را می پذیرم.
کاملاً مخالف مخالف نظری ندارم موافق کاملا موافق
20-این سازمان همواره بدنبال به حداکثر رساندن جریان نقدی خود است.
کاملاً مخالف مخالف نظری ندارم موافق کاملا موافق
21-این سازمان همواره بدنبال به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه گذاری است.
کاملاً مخالف مخالف نظری ندارم موافق کاملا موافق
22- این سازمان همواره بدنبال به حداکثر رساندن رضایت مشتری است.
کاملاً مخالف مخالف نظری ندارم موافق کاملا موافق