بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه د "شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به خدمات و نواوری

دانشگاه ازاد اسلامی

واحد اراک

دانشکده مدبربت گروه مدیریت بارزرگانی

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

 

گرایش:بازاریابی

 

عنوان:

شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به نواوری خدمات

 

استاد راهنما:

دکتر پیمان غفاری اشتیانی

استاد مشاور:

دکتر مجید غیاثی

نگارش:

امنه ازادی نیا

زمستان 1393


  این پرسشنامه به منظور انجام یک پژوهش عملی در راستای نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد در مورد "شناسایی

 عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به خدمات و نواوری " طراحی شده است.پاسخهایی  شما که بدون نام

 محفوظ و محرمانه خواهد بود .تینجانب را در گرد اوری اطلاعات قابل اتکا و انجام تحقیق مربوطه یاری خواهد

رساند.پیشاپیش مراتب سپاس خود را بابت زمانی که صرف پاسخگویی به این پرسشنامه نموده اید اعلام می دارم

سن : کمتر از 30   30-40     40-50    بیشتر از 50

جنسیت:  مرد      زن

وضعیت تاهل : متاهل    مجرد

    

1.استفاده از خدمات الکترونیکی (خود پرداز و کرتخوان و...)بانک ملت اسان است. 1. کاملا مخالف  2. مخالف  

3.نظری ندارم   4.موافق   5. کاملا موافق

2.استفاده از خدمات الکترونیکی بانک ملت انعطاف مناسبی دارد. 1. کاملا مخالف  2. مخالف   3. .نظری ندارم  

4.موافق   5. کاملا موافق

3.قیمت نصب دستگاه های الکترونیکی بانک ملت منصفانه است. .1  کاملا مخالف  2. مخالف   3. .نظری ندارم  

4.موافق   5. کاملا موافق

4.هزینه استفاده از خدمات الکترونیکی بانک ملت معقول است.   1  کاملا مخالف  2. مخالف   3. .نظری ندارم 

4. .موافق   5. کاملا موافق

5.ارزش خدمات الکترونیکی بانک ملت بیش از هزینه ای است که پرداخت می شود.  1  کاملا مخالف  2. مخالف   3.

 .نظری ندارم   4.موافق   5. کاملا موافق

6. من از خدمات غیر الکترونیکی بانک ملت رضایت دارم.  1  کاملا مخالف  2. مخالف   3. .نظری ندارم 

4. .موافق   5. کاملا موافق

7.من از منتظر ماندن برای استفاده از خدمات این بانک راضی نیستم.  1  کاملا مخالف  2. مخالف   3. .نظری ندارم 

4. .موافق   5. کاملا موافق

8.سیستم خدمات غیر الکترونیکی بانک ملت زمان زیادی از وقت منرا صرف می کند.  1  کاملا مخالف  2. مخالف

3.نظری ندارم   4.موافق  5. کاملا موافق

9.در هر حال مد روز برای من بسیار مهم است. 1  کاملا مخالف  2. مخالف   3. .نظری ندارم  4.موافق   5. کاملا

موافق

10.استفاده از محصولات یا خدماتد به روز برای من متداول شده است. 1  کاملا مخالف  2. مخالف   3. .نظری ندارم 

4.موافق   5. کاملاموافق

11.استفاده از محصولات یا خدمات به روز برای من نوعی سرگرمی و هیجان انگیز است.  1  کاملا مخالف  2. مخالف 

 3. .نظری ندارم  4.موافق   5. کاملا موافق

12.من هیچ تمایلی به نجام کارهای غیر ضروری برای امتحان یک فرصت ندارم. 1  کاملا مخالف  2. مخالف   3.

.نظری ندارم  4.موافق   5. کاملاموافق

13.من دقت عمل زیادی برای جلوگیری از بروز خظرات دارم. 1  کاملا مخالف  2. مخالف   3. .نظری ندارم  4.موافق  

5. کاملاموافق

14.به نظر من خدمات الکترونیکی در کل خوب هستند. 1  کاملا مخالف  2. مخالف   3. .نظری ندارم  4.موافق   5.

کاملاموافق

15.من ترجیح می دهم همیشه از خدمات الکترونیکی بانک ملت استفاده کنم. 1  کاملا مخالف  2. مخالف   3. .نظری

ندارم  4.موافق   5. کاملاموافق

16.من استفاده از بانکداری الکترونیک را به بانکداری سنتی ترجیح می دهم. 1  کاملا مخالف  2. مخالف   3. .نظری

ندارم  4.موافق   5. کاملاموافق

17.من علاقه خاصی با خدمات الکترونیکی بانک ملت دارم. 1  کاملا مخالف  2. مخالف   3. .نظری ندارم  4.موافق 

 5. کاملاموافق

18.تمایل دارم از خدمات الکترونیکی بانک ملت استفاده کنم. 1  کاملا مخالف  2. مخالف   3. .نظری ندارم  4.موافق

   5. کاملاموافق

19. من در نظر دارم استفاده از خدمات الکترونیکی ادامه دهم. 1  کاملا مخالف  2. مخالف   3. .نظری ندارم  4.موافق

  5. کاملاموافق

20.من تمایل دارم برای کارهای بانکیم از خدمات الکترونیکی بانک ملت استفاده کنم. 1  کاملا مخالف  2. مخالف   3.

.نظری ندارم  4.موافق   5. کاملا موافق

   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد