بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه نگرش مصرف کنندگان نسبت به کالاهای بازار خاکستری

دانشگاه ازاد اسلامی

واحد اراک

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

 

گرایش:

بازاریابی

 

عنوان:

نگرش مصرف کنندگان نسبت به کالاهای بازار خاکستری

استاد راهنما :

دکتر پیمان غفاری اشتیانی

 

استاد مشاور :

دکتر سید عباس نجفی زاده

نگارش :

فاطمه جلیلوند

زمستان

1392

 

بازار خاکستری ، بازاری است که کالاها را از طریق کانال ها و بازاریابی های غیر قانونی و با قیمتی پایین تر از

بازارهای مجاز به دست مصرف کنندگان می رساند.البته این کالاها عمدتا کالاهای اصل هستند ولی گاهی اوقات به دلیل

شیوه ی ناصحیح حمل و نقل ویا انبارداری اسیب می بینند  و کیفیت انها پایین می اید ،ولی در برخی موارد ممکن است

کالاهای تقلبی نیز در این بازارها یافت می شود.بازارهای خاکستری در تمامی شهر های مرزی کشور وجود دارند.

پرسشنامه حاضر مربوط به پایان نامه ی کارشناسی ارشد اینجانب فاطمه جلیلوند می باشد که از شما تقاضا دارم ضمن

مطالعه سوالات با در نظر گرفتن تلویزیون سونی برای تمامی سوالات ، به انها پاسخ دهید.

 

 

 

الف) پرسشنامه

نگرش مصرف کننده نسبت به کالاهای بازار خاکستری

 

1.به طور کلی،خرید کالاهای بازار خاکستری یک انتخاب بهتر است.

بسییار موافقم     موافقم   نظری ندارم   مخالفم    بسیار مخالفم

2. با توجه به قیمت ،کالاهای بازار خاکستر یرا ترجیح می دهم.

 بسییار موافقم     موافقم   نظری ندارم   مخالفم    بسیار مخالفم

3. من خرید کالاهای بازار خاکستری را ترجیح می دهم .

بسییار موافقم     موافقم   نظری ندارم   مخالفم    بسیار مخالفم

4.به طور کلی خرید کالاهای بازار خاکستر ی به نفع مصرف کننده است .

بسییار موافقم     موافقم   نظری ندارم   مخالفم    بسیار مخالفم

5.در مورد خرید کالاهای بازار خاکستری هیچ چیز اشتباهی وجود ندارد.

بسییار موافقم     موافقم   نظری ندارم   مخالفم    بسیار مخالفم

6.من در هنگام خرید هرگز کالاهای بازار خاکستری را در نظر نمی گیرم.

بسییار موافقم     موافقم   نظری ندارم   مخالفم    بسیار مخالفم

اگاهی قیمت

7.من برای پیدا کردن قیمت های پایین تر تمایل زیادی ندارم.

بسییار موافقم     موافقم   نظری ندارم   مخالفم    بسیار مخالفم

8.پول ذخیره شده برای جستجو ی قیمت پایین معمولا به اندازه ی زمان  و تلاش ان نیست.

بسییار موافقم     موافقم   نظری ندارم   مخالفم    بسیار مخالفم

9.من برای پیدا کردن قیمت پایین تر هرگز به بیش از یک مغازه نمی روم .

بسییار موافقم     موافقم   نظری ندارم   مخالفم    بسیار مخالفم

10.معمولا زمان لازم برای پیدا کردن قیمت پایین تر ارزش تلاشش را ندارد .

بسییار موافقم     موافقم   نظری ندارم   مخالفم    بسیار مخالفم

استنباط قیمت- کیفیت

11.به طور کلی،به نسبت قیمت بالاتر یک محصول ، کیفیت ان هم بالا است.

بسییار موافقم     موافقم   نظری ندارم   مخالفم    بسیار مخالفم

12.قیمت یک محصول شاخص خوبی از کیفیت ان است.

بسییار موافقم     موافقم   نظری ندارم   مخالفم    بسیار مخالفم

13.شما همیشه برای داشتن بهترین باید کمی بیشتر پرداخت کنید.

بسییار موافقم     موافقم   نظری ندارم   مخالفم    بسیار مخالفم

ریسک

14.من دوست ندارم ریسک کنم.

بسییار موافقم     موافقم   نظری ندارم   مخالفم    بسیار مخالفم

15.من می دانم  که در مقایسه با بیشتر مردم می خواهم در زندگی احتمال مخاطره نسبی را تجربه کنم.

بسییار موافقم     موافقم   نظری ندارم   مخالفم    بسیار مخالفم

16.من می دانم که در مقایسه با بسیاری از مردم دوست دارم برای هرچیزی خطر کنم .

بسییار موافقم     موافقم   نظری ندارم   مخالفم    بسیار مخالفم

17.من می خواهم یک تلویزیون سونی بخرم.

بسییار موافقم     موافقم   نظری ندارم   مخالفم    بسیار مخالفم

18.من می خواهم خرید یک تلویزیون سونی را در نظر بگیرم.

بسییار موافقم     موافقم   نظری ندارم   مخالفم    بسیار مخالفم

19.احتمال دارد که من بخواهم خرید یک تلویزیون سونی را در نظر بگیرم.

بسییار موافقم     موافقم   نظری ندارم   مخالفم    بسیار مخالفم

سن :

شغل:

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد