بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه ارزیابی نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی(تفاوت نگرش بین جوانان و بزرگسالان)

تهیه کننده: احمد فراهانی                      شماره دانشجویی: 940077840

پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد دانشجو: مژگان محمودی

استاد راهنما: دکتر عباس شیخان             تاریخ دفاع: تابستان 94

استاد مشاور: دکتر پیمان غفاری آشتیانی           استاد داور: دکتر احمد سرلک

عنوان پایان نامه: ارزیابی نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی(تفاوت نگرش بین جوانان و بزرگسالان)


جنسیت: زن           مرد                              وضعیت تاهل:  متاهل      مجرد

 سن :   24- 18     32- 25     40- 33      48- 41       55- 49       55 و بالاتر

تحصیلات :   زیر دیپلم     دیپلم     فوق دیپلم تا لیسانس     فوق لیسانس و بالاتر

چه مدت از موبایل استفاده می کنید؟  کمتر از یکسال     5-1 سال     10-6 سال     11سال و بیشتر

بطور تقریبی ماهانه چند پیام تبلیغاتی دریافت می کنید؟ 10-1   20-11   30-21     40 -31     41 و بیشتر

سرگرمی

1-تبلیغات موبایل سرگرم کننده است.     

کاملا موافقم            موافقم             نظری ندارم              مخالفم               کاملامخالفم                              

2-تبلیغات موبایل شادی آور است.

کاملا موافقم            موافقم             نظری ندارم              مخالفم               کاملامخالفم                              

3-تبلیغات موبایل هیجان انگیز است.

کاملا موافقم            موافقم             نظری ندارم              مخالفم               کاملامخالفم                                                                  

اطلاع دهنده

4-تبلیغات موبایلی اطلاعاتی را راجع به محصول می دهد.           

کاملا موافقم            موافقم             نظری ندارم              مخالفم               کاملامخالفم                              

5-تبلیغات موبایل منبع خوبی برای اطلاعات به روز محصول است.           

کاملا موافقم            موافقم             نظری ندارم              مخالفم               کاملامخالفم                                                      

آزار دهنده

6-تبلیغات موبایل آزار دهنده است.        

کاملا موافقم            موافقم             نظری ندارم              مخالفم               کاملامخالفم                              

7-تبلیغات موبایل فریب دهنده است.

کاملا موافقم            موافقم             نظری ندارم              مخالفم               کاملامخالفم                                                                  

اعتبار

8-من از تبلیغات موبایل شخصی سازی شده به عنوان مرجعی برای خرید استفاده می کنم.  

کاملا موافقم            موافقم             نظری ندارم              مخالفم               کاملامخالفم                              

9-من به محتوای تبلیغات موبایلی که معتبر هستند، اعتماد می کنم.

کاملا موافقم            موافقم             نظری ندارم              مخالفم               کاملامخالفم                                                                  

شخصی سازی

10-من احساس می کنم که تبلیغات موبایلی پیام های شخصی سازی شده را به من نشان می دهد.  

کاملا موافقم            موافقم             نظری ندارم              مخالفم               کاملامخالفم                              

11-من احساس می کنم که  تبلیغات موبایلی برای استفاده من شخصی سازی شده اند.

کاملا موافقم            موافقم             نظری ندارم              مخالفم               کاملامخالفم                              

12-محتوا در تبلیغات موبایلی شخصی سازی شده است

کاملا موافقم            موافقم             نظری ندارم              مخالفم               کاملامخالفم                                                      

اجازه

13-من به تبلیغات موبایلی که با اجازه من ارسال شده اند، اعتماد دارم.     

کاملا موافقم            موافقم             نظری ندارم              مخالفم               کاملامخالفم                              

14-من با تبلیغات موبایلی که با اجازه من ارسال می شود، موافقم.

کاملا موافقم            موافقم             نظری ندارم              مخالفم               کاملامخالفم                                                                  

مشوق

15-من با تبلیغات موبایلی که جوایزی را پیشنهاد می کنند، موافقم.           

کاملا موافقم            موافقم             نظری ندارم              مخالفم               کاملامخالفم                                                      

16-من به تبلیغات موبایلی که جوایز را پیشنهاد می کنند ، واکنش نشان می دهم.   

کاملا موافقم            موافقم             نظری ندارم              مخالفم               کاملامخالفم                                                      

نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی

17-من ایده استفاده از تبلیغات موبایلی را دوست دارم.

کاملا موافقم            موافقم             نظری ندارم              مخالفم               کاملامخالفم                              

18-استفاده از تبلیغات موبایلی ایده جالبی است.

کاملا موافقم            موافقم             نظری ندارم              مخالفم               کاملامخالفم                                                                  

قصد

19-هر زمان که شانسی داشته باشم از تبلیغات موبایلی برای مصرف استفاده خواهم کرد.

کاملا موافقم            موافقم             نظری ندارم              مخالفم               کاملامخالفم                                                                  

20-من انتظار دارم بعد از دریافت پیام تبلیغاتی موبایلی از آن ها برای خریداستفاده کنم.

کاملا موافقم            موافقم             نظری ندارم              مخالفم               کاملامخالفم                                                                  

 

 

                                                 رفتار پذیرش یا عدم پذیرش

21-واکنش شما هنگام دریافت پیام تبلیغاتی موبایلی چگونه است؟

فورا می خوانم                            هرزمان که وقت داشته باشم می خوانم

در مجموع می خوانم                    گاهی می خوانم                 بدون خواندن حذف می کنم                                                    

 22-چه تعداد از پیام های تبلیغاتی دریافتی را می خوانید؟                                                          

همه را می خوانم                                4/3 را می خوانم                         نیمی را می خوانم   

4/1 را می خوانم                                        هرگز نمی خوانم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد