بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان

تهیه کننده: احمد فراهانی                      شماره دانشجویی: 940077840

پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد دانشجو: حسین طاهری

استاد راهنما: دکتر نادره السادات نجفی زاده              تاریخ دفاع: پاییز93

استاد داور اول: دکتر پیمان غفاری آشتیانی               استاد داور دوم: دکتر مجید زنجیردار


1-تاچه اندازه در ایجاد خدمات متنوع برای مشتریان سرمایه گذاری انجام می دهید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

2-تا چه اندازه در ایجاد کیفیت در خدمات مشتریان سرمایه گذاری می کنید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

3-تا چه اندازه در توسعه خدمات جدید سرمایه گذاری می کنید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

4-تا چه اندازه در ساخت یک تصویر یا نام تجاری برای شرکت سرمایه گذاری می کنید؟

 بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

5-تا چه انداره سرمایه گذاری در ارتقا و آموزش و پرورش مشتری انجام می دهید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

6-تا چه اندازه در بهبود کانال های توزیع خدمات سرمایه گذاری می کنید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

7-تا چه اندازه در افزایش مهارت ،توانایی و دانش افراد سرمایه گذاری می کنید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

8-تا چه حد توانایی برای انجام برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی دارید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

9-تا چه اندازه توانایی در تقسیم بندی بازار دارید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

10-تا چه اندازه شهرت شرکت شما با کیفیت خدمات متمایز است؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

11-تا چه میزان در ارائه خدمات و فعالیت های فرایند متمایز است؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

12-تا چه اندازه در خدمت به مشتریان و رسیدگی به شکایات قابلیت متمایز را دارید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

13-تا چه میزان توانایی و استراتژی مشخص برای توسعه و پیاده سازی بازاریابی برتر را دارید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

14-تا چه میزان توانایی ارائه ارزشهای مشخص به مشتریان خود را دارید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

15-تا چه میزان برای توسعه و مدیریت بازاریابی یکپارچه برنامه ریزی دارید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

16-توانمندی های شرکت را در به دست آوردن و توسعه خدمات جدید چگونه ارزیابی می کنید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

17-تا چه میزان در قیمت گذاری محصولات انعطاف پذیرید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

18-تا چه میزان دارای تبلیغات متمایز هستید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

19-تا چه میزان متخصصین فنی دارای مهارت ها ، توانایی و دانش بازاریابی هستند؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

20-تا چه میزان دارای قابلیت ها،منابع مالی و انسانی برتر هستید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

21-تا چه انداز ه توانایی درک خواسته های مشتری را دارید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

22-تا چه میزان توانایی ایجاد،حفظ و ارتقا روابط با مشتریان،موسسات مالی و شرکت ها را دارید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

23-تا چه اندازه به تجزیه و تحلیل اطلاعات و پیش بینی بازار می پردازید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

 

24-تا چه اندازه به بازگشت سرمایه گذاری در مقایسه با رقبا امیدوارید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

25-تا چه اندازه شرکت سودآوری دارد؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

26-سهم بازار خود را چگونه ارزیابی می کنید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

27-تا چه اندازه قیمت محصولات به افزایش دارایی مالی شما منجر می شود؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

28-تا چه اندازه خدمات به مشتریان به افزایش دارایی غیرمالی شما منجر می شود؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

29-تا چه اندازه برای ارائه و توسعه خدمات جدید تلاش می کنید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

30-تا چه اندازه به بهبود تصویر(شهرت) شرکت در بازار کمک می کنید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

31-تا چه اندازه به بهبود رضایت مشتری می پردازید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

 

32-تا چه اندازه به وفاداری مشتریان اهمیت می دهید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

33-تا چه اندازه به جذب مشتریان جدید می پردازید؟

بسیارکم               کم                متوسط                 زیاد                 بسیار زیاد

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد