بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه بررسی اثر عوامل سازمانی و فنی مدیریت ارتباط با مشتری بر نگهداری مشتریان

تهیه کننده: احمد فراهانی                      شماره دانشجویی: 940077840

پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد دانشجو: حمیدرضا بخش آگلی

استاد راهنما: دکترحبیب اله جوانمرد         تاریخ دفاع: زمستان 89

استاد مشاور: دکتر مجید زنجیردار            استاد داور: دکتر پیمان غفاری آشتیانی

عنوان پایان نامه:بررسی اثر عوامل سازمانی و فنی مدیریت ارتباط با مشتری بر نگهداری مشتریان

 

1-در زمان مراجعه مشتری کارمندان ضمن انجام کار خدمات دیگر بانک و مزایای آن را معرفی می کنند.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

2-کارمندان جهت رضایت مشتریان و تشویق جهت مراجعه مجدد، تسریع در ارائه خدمات همزمان با دقت را در نظر می گیرند.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

3-کارمندان ما فاکتورهای مهم وضعیت اجتماعی(شغل، درآمد) را برای مشتریان جهت ارائه خدمات مد نظر قرار می دهند.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

4-کارمندان ما برخی فاکتورهای روان شناسی(ویژگی های اخلاقی و رفتاری) را برای مشتریان موجود و بالقوه ذخیره می کنند.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

5-کارمندان ما اطلاعات مربوط با تماس با مشتری را ذخیره می کنند(با چه کسی تماس گرفته شود،چه موقع و چگونه).

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

6-کارمندان ما اطلاعات مشتری را براساس تاریخ مراجعه، موضوع خدمت ،کیفیت خدمت ذخیره می کنند.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

7-کارمندان آموزش جدی را در  حوزه وظایف مدیریت ارتباط با  مشتری گذرانده اند.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

8-کارمندان چگونگی استفاده از CRM را در مدت زمان کاری روزانه شان می دانند.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

9-افزایش مهارت استفاده از CRM اولویت اصلی در دوره های آموزشی برای کارمندان است.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

10-ما قادر به جمع آوری اطلاعات مشتری از طریق تمام ابزارهای ارتباطی هستیم(تلفن، اینترنت و....)

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

11-ما دارای پایگاه داده ای یکپارچه برای هر مشتری هستیم که منابع اطلاعاتی مختلف را جمع آوری می کنند.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

12-ما از سیستم مناسب سخت افزاری و تکنولوژی اطلاعات برای ارتباط با مشتری برخورداریم.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

13-سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ما بطور مرتب و خودکار اطلاعات مشتریان را بروز می کند.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

 

14-اطلاعات آماری مشتریان و تحلیل اطلاعات بصورت خودکار در پایگاه اطلاعاتی ذخیره می شود.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

15-سیستم سخت افزاری ما فعالیت های مربوط به نوع و زمان خدمت به مشتری را دخیره می کند.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

16-اطلاعات مهم مشتری همیشه و بصورت سریع در دسترس هستند.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

17-جهت به دست آوردن مشتریان از دست رفته در بانک،سازمان برنامه های ویژه ای دارد.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

18-برای رضایت بیشتر مشتری عملیات ارائه بهتر خدمات یعنی اشاعه اطلاعات و مزایای ارائه خدمات انجام می شود.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

19-سازمان به آمار درامد و اشتغال و دانش مشتریان خود توجه دارد.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

20- کارمندانی که در تماس با مشتری هستند دسترسی سریع و آسان به اطلاعات مشتری را دارند.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

21-رفتار و مقاصد مشتریان بانک مورد تحلیل و بررسی قرا می گیرد.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

22-ما داده های مشتریان را به منظور مشخص کردن رفتارهای احتمالی و اولویتهای گروه مشتریهای خود تجزیه وتحلیل می کنیم.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

23-ما دارای ساختار سازمانی هستیم که بر پایه توجه و ارتباط با مشتری طراحی شده است.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

24-ارانه خدمات ما مطابق گروه مشتریان،سازمان انجام می شود.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

25-کارمندان در سازمان به صورت تخصصی وجود دارد که به صورت ویژه مشتریان را راهنمایی می کنند.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

26-در قسمت مدیریت جهت مراجعات مجدد برای مشتریان خاص برنامه ریزی می شود.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

27-برنامه ریزی برای نگهداری وحفظ مشتری در سازمان انجام می شود.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

28-درجهت کاهش از دست دادن مشتری عملیات اصلاح در ارائه خدمات انجام می شود.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

29-مدیریت کارمندانی که به طور مستقیم با مشتری در تماس هستند و به آنها خدمت می کنند مورد تشویق قرار می دهد.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

30-مدیریت کارکنان را ملزم به ارسال به موقع اطلاعات به مشتریان می کند.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

31-رضایت مشتری از ارتباط با بانک مورد تجزیه و تحلیل مدیران قرار می گیرد.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

32-مدیران خواهان ارزیابی مشتریان فعلی هستند.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

33-مدیران برای اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری سرمایه گذاری می کنند.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

34-سرمایه گذاری منظم در جهت افزایش مهارت کارمندان در استفاده از CRM صورت می پذیرد.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

35-مدیریت عالی به کارمندان بطور مرتب در مورد توجه کردن به مشتریان خوب آگاهی می دهد.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

36-مدیریت بصورت درگیرانه و به شدت پیاده سازی CRMرا دنبال می کند و نسبت به آن تعهد دارد.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

37-مدیریت تعهد ویژه ای نسبت به دیدگاه های داخلی و خارجی سازمان نسبت به ارتباط با مشتری دارد.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

 

38-مدیریت خوب به کارمندان فعال در برقراری ارتباط با مشتری انگیزه می دهد.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

39-کارمندان عملکرد خود را در برقراری ارتباط با مشتری مورد ارزیابی قرار می دهند.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

40-ارتباط مناسب برای نگهداری مشتریان با مشتریان برقرار می شود.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

41-اجرای سیستم ارتباط با مشتری موجب شده مشتریان به حفظ ارتباط با بانک علاقمند باشند.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

42-هدف اصلی تجارت ما ارائه خدمات به مشتری است و در این راه مشتری را راضی نگه داشته ایم.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

43-دانش وسیع در جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان ما مزیت رقابتی ماست.

خیلی زیاد                زیاد                   متوسط                 کم                   خیلی کم

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد