دانشگاه ازاد اسلامی
واحد اراک
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد
گرایش:
بازاریابی
عنوان:
بررسی تاثیر شدت تبلیغات بر عملکرد بازار نظام بانکی کشور
استاد راهنما :
دکتر پیمان غفاری اشتیانی
نگارش :
مهدی پاکروان
1393
پرسشنامه
سید میلاد سجادی
پرسشنامه در خصوص بررسی تاثیر شدت تبلیغات بر عملکرد بازار نظام بانکی کشور(مطالعه موردی : بانک ملت)
اعتماد مشتری
1.تبلیغات خدمات بانک ملت موجب اقناع بیننده نسبت به خدمات این بانک می شود
کاملا موافقم موافقم نظری ندارم مخالفم کاملا مخالفم
2.تبلیغات خدمات بانک ملت موجب اعتماد بیننده نسبت به خدمات این بانک می شود.
کاملا موافقم موافقم نظری ندارم مخالفم کاملا مخالفم
3.تبلیغات خدمات بانک ملت موجب ترغیب بیننده نسبت به خدمات این بانک می شود.
کاملا موافقم موافقم نظری ندارم مخالفم کاملا مخالفم
4.تبلیغات خدمات بانک ملت موجب ایجاد اطمینان از امنیت استفاده از خدمات این بانک می گردد.
کاملا موافقم موافقم نظری ندارم مخالفم کاملا مخالفم
جلب توجه مشتری
5.تبلیغات خدمات بانک ملت موجب آگاهی بیننده از خدمات جدید این بانک می شود.
کاملا موافقم موافقم نظری ندارم مخالفم کاملا مخالفم
6.تبلیغات خدمات موجب ایجاد برداشت ابتدایی مثبت ذهن بیننده از خدمات می شود.
کاملا موافقم موافقم نظری ندارم مخالفم کاملا مخالفم
7.تبلیغات خدمات بانک ملت موجب آگاهی بیننده از شماری مشکلات که با این خدمات بر طرف می شود میگردد.
کاملا موافقم موافقم نظری ندارم مخالفم کاملا مخالفم
8.تبلیغات خدمات بانک ملت موجب آگاهی بیننده از نقاط برجسته خدمات این بانک می شود.
کاملا موافقم موافقم نظری ندارم مخالفم کاملا مخالفم