بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

اهمیت نقش رضایت مشتری در بقاء سازمان در محیط رقابتی

دانشگاه ازاد اسلامی

واحد اراک

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

 

گرایش:

بازاریابی

عنوان:

اهمیت نقش رضایت مشتری در بقاء سازمان در محیط رقابتی

استاد راهنما :

دکتر پیمان غفاری اشتیانی

نگارش :

ابراهیم شیخ

1392

 

 

پرسشنامه

سید میلاد سجادی

پرسشنامه اهمیت نقش رضایت مشتری در بقاء سازمان در محیط رقابتی

تا چه اندازه ای از هریک از موارد زیر در رابطه با شرکت رضایت دارید(میزان برآورده شدن انتظارات شما)

1.ارتباط معکوس رضایت مشتری با هزینه ها

بسیار زیاد              زیاد                متوسط                   کم                 بسیار کم

2.کاهش هزینه ها در دوران رکود

بسیار زیاد              زیاد                متوسط                   کم                 بسیار کم

3.میزان ارائه خدمات پس از فروش

بسیار زیاد              زیاد                متوسط                   کم                 بسیار کم

4.توجه به رقبا جهت افزایش توان رقابتی

بسیار زیاد              زیاد                متوسط                   کم                 بسیار کم

5.متمایز بودن عملکرد شرکت در جلب رضایت مشتری از سایر رقبا

بسیار زیاد              زیاد                متوسط                   کم                 بسیار کم

6.میزان رقابت محصولات شرکت با سایر محصولات مشابه خارجی

بسیار زیاد              زیاد                متوسط                   کم                 بسیار کم

7.تعداد مشتریان در تعیین میزان توان رقابت محصول

بسیار زیاد              زیاد                متوسط                   کم                 بسیار کم

.نقش رضایت مشتری در میزان سودآوری شرکت

بسیار زیاد              زیاد                متوسط                   کم                 بسیار کم

9.نقش رضایت مشتری در میزان گردش مالی

بسیار زیاد              زیاد                متوسط                   کم                 بسیار کم

10.نقش رضایت مشتری در میزان تولیدات

بسیار زیاد              زیاد                متوسط                   کم                 بسیار کم

11. نقش رضایت مشتری در میزان افزایش پرسنل فروش شرکت

بسیار زیاد              زیاد                متوسط                   کم                 بسیار کم

12. نقش رضایت مشتری در میزان سرمایه اجتماعی شرکت

بسیار زیاد              زیاد                متوسط                   کم                 بسیار کم

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد