بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه بررسی نقش تبلیغات بر پیشبرد فروش در ارزش ویژه نام تجاری (مطالعه موردی: شرکت پارس خزر گیلان)

دانشگاه ازاد اسلامی

واحد بوئین زهرا

 

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

 

گرایش:

بازرگانی بین الملل

 

عنوان:

بررسی نقش تبلیغات بر پیشبرد فروش  در ارزش ویژه نام تجاری (مطالعه موردی: شرکت پارس خزر گیلان)

استاد راهنما :

محمد غفاری فرد

 

 استاد مشاور :

 

 

نگارش :

مهدی نعمتی

 

تابستان

1393

 

   

 

سوالات عمومی

 

1-  جنسیت :                   مرد □             زن □  

2- تحصیلات :   دیپلم و پایین تر□     فوق دیپلم □     کارشناسی □    کارشناسی ارشد □     دکترا □

£         60 به بالا £         60-50£     50-40£     40-30 £3- سن(سال) :             30-20

 

 

 

کاملا موافقم

موافقم

نظری

ندارم

مخالفم

 

کاملا مخالفم

سوالات

(صرف تبلیغات)

 

 

 

 

 

1- برای نام تجاری پارس خزر تبلیغات بسیار شدید و گسترده ای انجام می دهد.

 

 

 

 

 

2- به نظر می رسد نام تجاری پارس خزر هزینه زیادی را در تبلیغات خود برای رقابت با سایر  نام های تجاری صرف می کند.

 

 

 

 

 

3- تبلیغات برای نام تجاری پارس خزر بطور مداوم نمایش داده می شود.

 

 

 

 

 

(نگرش نسبت به تبلیغات)

 

 

 

 

 

4- تبلیغات برای نام تجاری پارس خزر بسیار خلاقانه است.

 

 

 

 

 

5- تبلیغات برای نام تجاری پارس خزر شامل مسائل بدیع و اصیل است.

 

 

 

 

 

6- تبلیغات برای نام تجاری پارس خزر از تبلیغات برای مارک های رقبا متفاوت است.

 

 

 

 

 

7- تبلیغات برای نام تجاری پارس خزر صادقانه است.

کاملا موافقم

موافقم

نظری

ندارم

مخالفم

 

کاملا مخالفم

سوالات

(تبلیغات پولی)


 

 

 

 

8- نام تجاری پارس خزر اغلب تخفیف قیمت ارائه می دهد.

9- نام تجاری پارس خزر اغلب از تخفیف قیمت استفاده می کند.

 

 

 

 

 

10- نام تجاری پارس خزر بیشتر از رقبا از تخفیف قیمت استفاده می کند.

 

 

 

 

 

(تبلیغات غیرپولی)

 

 

 

 

 

11- نام تجاری پارس خزر اغلب به مشتریان، هدیه می دهد.

 

 

 

 

 

12- نام تجاری پارس خزر بیشتر از مارک های رقیب از هدیه استفاده می کند.

 

 

 

 

 

13- نام تجاری پارس خزر اغلب برای مشتریان خود، جوایزی در نظر می گیرد.

 

 

 

 

 

(آگاهی از برند)

 

 

 

 

 

14-  من می دانم ویژگی های ظاهری  نام تجاری پارس خزر چگونه به نظر   می رسد.

 

 

 

 

 

15- هنگامی که من به لوازم خانگی فکر می کنم، نام تجاری پارس خزر اولین نامی است که به ذهن من خطور می کند.

 

 

 

 

 

16- من از نام تجاری پارس خزر آگاه هستم.

 

 

 

 

 

17- من با نام تجاری پارس خزر آشنا هستم.

 

 

 

 

 

18-  من می توانم به راحتی نام تجاری پارس خزر را از میان نام تجاری سایر رقبا تشخیص دهم.

 

 

 

 

 

 (کیفیت ادراک شده)

 

 

 

 

 

19- نام تجاری پارس خزر محصولات با کیفیت بسیار خوب ارائه می دهد.

 

 

 

 

 

20- نام تجاری پارس خزر محصولات با دوام تولید می‌نماید.

 

 

 

 

 

21-  نام تجاری پارس خزر محصولات بسیار قابل اعتماد ارائه می دهد.

 

 

 

 

 

22- نام تجاری پارس خزر محصولات با ویژگی عالی ارایه می دهد.

کاملا موافقم

موافقم

نظری

ندارم

مخالفم

 

کاملا مخالفم

سوالات

(وفاداری به برند)

 

 

 

 

 

23-  نام تجاری پارس خزر اولین انتخاب من خواهد بود.

 

 

 

 

 

24-  من استفاده از محصولات پارس خزر را به دیگران پیشنهاد می کنم.

 

 

 

 

 

25- اگر نام تجاری پارس خزر در فروشگاه موجود باشد من مارک های دیگر را  خریداری نمی کنم

 

 

 

 

 

26- من مایل هستم در آینده نیز از محصولات شرکت پارس خزر استفاده نمایم.

 

 

 

 

 

27- من مایل هستم مبلغ بیشتری را برای استفاده از محصولات پارس خزر نسبت به سایر مارک ها پرداخت نمایم.

 

 

 

 

 

(شهرت برند)

 

 

 

 

 

28- استفاده از محصولات پارس خزر، مناسب و شایسته شخصیت من است.

 

 

 

 

 

29- پارس خزر، یک شرکت شناخته شده و معروفی  است .

 

 

 

 

 

30- شرکت پارس خزر، یک شرکت خوش نام و معتبری  است .

 

 

 

 

 

31- استفاده از محصولات پارس خزر، پرستیژ و وجهه اجتماعی من را ارتقا می دهد.

 

 

 

 

 

(رضایت از برند)

 

 

 

 

 

32- من از محصولات پارس خزر بسیار راضی هستم

 

 

 

 

 

33- شرکت پارس خزر سعی می کند رضایت مشتریان را جلب نماید

 

 

 

 

 

34- بیشتر مشتریانی که من می شناسم از محصولات پارس خزر راضی هستند.

 

 

جدول  توزیع سوالات پرسشنامه

ردیف

متغیر

شماره سوالات در پرسشنامه

جمع سوالات

1

صرف تبلیغات

3-1

3

2

نگرش نسبت به تبلیغات

7-4

4

3

تبلیغات پولی

10-8

3

4

تبلیغات غیر پولی

13-11

3

5

آگاهی از برند

18-14

5

6

کیفیت ادراک شده

22-19

4

7

وفاداری به برند

27-23

5

8

شهرت برند

31-28

4

9

رضایت از برند

34-32

3

 

 

منبع: نعمتی، مهدی، (1393)، بررسی نقش تبلیغات و پیشبرد فروش در ارزش ویژه نام تجاری مطالعه موردی شرکت پارس خزر گیلان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد