بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه بررسی تاثیر جاذبه های عاطفی و منطقی در تبلیغات بر نگرش نسبت به تبلیغات برند و قصد خرید

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

عنوان :

پرسشنامه بررسی تاثیر جاذبه های عاطفی و منطقی در تبلیغات بر نگرش نسبت به تبلیغات برند و قصد خرید

لطفا با در نظر گرفتن تیزر های تبلیغاتی (بانک ها)که ظرف یک ماهه اخیر از تلویزیون مشاهده کرده اید به سوالات زیر پاسخ دهید:

 

استاد راهنما:

دکتر نادره سادات نجفی زاده

استاد مشاور:

دکتر مجید زنجیر دار

گرایش:

بازاریابی

نگارش:

احسان خسروی

تابستان۹۲

 

 

تهیه کننده:

مهدی عظیمی نژاد

 

 

 

 

۱. به نظر من این آگهی تبلیغاتی هشداردهنده است.

کاملا موافقم    موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

۲.این آگهی تبلیغاتی حس ماجراجویی من را تحریک می کند

کاملا موافقم      موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

۳. من معتقدم این آگهی تبلیغاتی سرگرم کننده است               

کاملا موافقم      موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

۴.این آگهی تبلیغاتی لذت بخش است.

کاملا موافقم      موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

۵.این آگهی تبلیغاتی در من احساس امنیت ایجاد میکند.

کاملا موافقم      موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

۶.من معتقدم این آگهی تبلیغاتی راحتی استفاده از خدمات بانکی را به خوبی نشان میدهد.

کاملا موافقم      موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

۷.در این آگهی تبلیغاتی به کاربرد های مختلف خدمات بانکی اشاره میشود

کاملا موافقم      موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

۸.در آگهی تبلیغاتی بانک بر کیفیت خدمات ارایه شده تاکید می شود

کاملا موافقم      موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

۹.من با دیدن این آگهی تبلیغاتی سرشوق می آیم

کاملا موافقم      موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

۱۰.این آگهی تبلیغاتی من را سرگرم میکند.

کاملا موافقم      موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

۱۱.من با دیدن این آگهی تبلیغاتی برانگیخته میشوم

کاملا موافقم      موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

۱۲.دیدن این آگهی تبلیغاتی من را غافلگیر می کند

کاملا موافقم      موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

۱۳.دیدن این آگهی تبلیغاتی من را متقاعد می کند که استفاده از خدمات بانک سودمند است

کاملا موافقم      موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

۱۴.تماشای این آگهی تبلیغاتی من را با ویژگی های منحصر به فرد خدمات بانک آشنا می سازد

کاملا موافقم      موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

۱۵.من با دیدن این آگهی تبلیغاتی بر روی خدمات مختلف بانک متمرکز می شوم

کاملا موافقم      موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

۱۶.من با دیدن این آگهی تبلیغاتی با کاربرد های متعدد خدمات اریه شده آشنا می شوم

کاملا موافقم      موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

۱۷.این آگهی تبلیغاتی جذاب است کند

کاملا موافقم      موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

۱۸.آگهی تبلیغاتی بانک با کیفیت است

کاملا موافقم      موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

۱۹.این آگهی  تبلیغاتی با خدمت تبلیغ شده ارتباط برقرار میکند

کاملا موافقم      موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

۲۰.من با استفاده برند تجاری یک بانک خاص احساس متفاوت بودن می کنم

کاملا موافقم      موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

۲۱.من معتقدم برند مورد نظرم رضایت من را فراهم میکند

کاملا موافقم      موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

۲۲.من معتقدم خدمات این برند تجاری خوب است

کاملا موافقم      موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

۲۳.دیدن آگهی های تبلیغاتی من را نسبت به انتخاب این بانک مشتاق می کند

کاملا موافقم      موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

۲۴.من قصد دارم از خدمات این بانک استفاده کنم

کاملا موافقم      موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

۲۵.من در آینده از خدمات این بانک استفاده خواهم کرد

کاملا موافقم      موافقم      نظری ندارم    مخالفم     کاملا مخالفم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد