بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه ارزیابی کارایی شاخص رضایت مشتری در تجارت الکترونیک(بانکداری اینترنتی )با استفاده از مدل تحلیل پوششی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

عنوان :

پرسشنامه ارزیابی کارایی شاخص رضایت مشتری در تجارت الکترونیک(بانکداری اینترنتی )با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده های فازی

استاد راهنما:

دکتر محمد صادق حری

استاد مشاور:

دکتر محمد ایزدی خواه

گرایش:

بازاریابی

نگارش:

علیار اسماعیلی

 

تابستان۹٠

 

 

تهیه کننده:

مهدی عظیمی نژاد

 

 

 

 

کیفیت درک شده:

۱. تا چه اندازه کیفیت خدمات توسط اطلاعات ارایه شده این وب سایت بیان شده  است.

بسیار کم         کم        متوسط       زیاد        بسیار زیاد  

۲.تا چه اندازه وب سایت دارای ابزارهای لازم برای مقایسه ویژگی خدمات با خدمات رقبا می باشد

بسیار کم         کم        متوسط       زیاد        بسیار زیاد  

۳.میزان توانایی وب سایت برای راهنمایی جهت برطرف کردن نیاز های مشتری چه مقدار است

بسیار کم         کم        متوسط       زیاد        بسیار زیاد  

۴.میزان سهولت دسترسی به وب سایت بدون کمک دیگران برای اولین استفاده چه اندازه می باشد

بسیار کم         کم        متوسط       زیاد        بسیار زیاد  

انتظارات مشتری

۵.تا چه اندازه وب سایت دارای ابزارهای لازم برای جستجو مجموعه خدمات می باشد

بسیار کم         کم        متوسط       زیاد        بسیار زیاد  

  ۶.میزان هماهنگی بین نیاز های مشتری باخدمات معرفی شده توسط وب سایت چه مقدار است

بسیار کم         کم        متوسط       زیاد        بسیار زیاد  

۷.میزان راحتی ناشی از استفاده آسان از وب سایت چه مقدار است

بسیار کم         کم        متوسط       زیاد        بسیار زیاد  

۸.میزان جذابیت ساختاری وب سایت از لحاظ توانمندی پرستیژی چه مقدار است

بسیار کم         کم        متوسط       زیاد        بسیار زیاد  

 

تصورات مشتری

 

۹.میزان احساس مشتری نسبت به جذابیت موجود از لحاظ توانمندی های فنی وب سایت چه مقدار است

بسیار کم         کم        متوسط       زیاد        بسیار زیاد  

۱۰.میزان احساس راحتی مشتری از ارایه اطلاعات کامل ناشی از امن بودن وب سایت چه مقدار است

بسیار کم         کم        متوسط       زیاد        بسیار زیاد  

ارزش درک شده

 

۱۱.میزان احساس مشتری نسبت به منحصر به فرد بودن خدمات دریافتی چه مقدار است

بسیار کم         کم        متوسط       زیاد        بسیار زیاد  

۱۲.میزان هماهنگی بین آگهی و تبلیغات ارسالی به مشتری با نیاز های مشتری چه مقدار است

بسیار کم         کم        متوسط       زیاد        بسیار زیاد  

۱۳.میزان سطح درک شده از کیفیت خدمات اینترنتی ارایه توسط وب سایت چه مقدار است

بسیار کم         کم        متوسط       زیاد        بسیار زیاد  

رضایت مشتری

۱۴.میزان رضایت از تصمیم به استفاده از خدمات اینترنتی ارایه توسط وب سایت چه مقدار است

بسیار کم         کم        متوسط       زیاد        بسیار زیاد  

۱۵.میزان احساس رضایت ناشی از عقلایی بودن استفاده از خدمات اینترنتی ارایه توسط چه مقدار است

بسیار کم         کم        متوسط       زیاد        بسیار زیاد  

 

۱۶.میزان رضایت از اینکه با استفاده از خدمات اینترنتی سایت کار درستی انجام داده ای چه مقدار است

بسیار کم         کم        متوسط       زیاد        بسیار زیاد  

۱۷.میزان انتخاب اول بودن وب سایت برای استفاده از خدمات اینترنتی وب سایت چه مقدار است

بسیار کم         کم        متوسط       زیاد        بسیار زیاد  

وفاداری مشتری

 

۱۸.میزان علاقه ناشی از وفاداری برای استفاده از خدمات این وب سایت چه مقدار است

بسیار کم         کم        متوسط       زیاد        بسیار زیاد  

۱۹.میزان علاقه به این سایت برای استفاده از خدمات به عنوان بهترین سایت نسبت به سایت رقبا چه مقدار است

بسیار کم         کم        متوسط       زیاد        بسیار زیاد  

۲۰.میزان علاقه برای توصیه این وب سایت به دیگران برای استفاده از خدمات چه مقدار است

بسیار کم         کم        متوسط       زیاد        بسیار زیاد  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد