دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد
عنوان :
پرسشنامه ارزیابی کارایی شاخص رضایت مشتری در تجارت الکترونیک(بانکداری اینترنتی )با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده های فازی
استاد راهنما:
دکتر محمد صادق حری
استاد مشاور:
دکتر محمد ایزدی خواه
گرایش:
بازاریابی
نگارش:
علیار اسماعیلی
تابستان۹٠
تهیه کننده:
مهدی عظیمی نژاد
کیفیت درک شده:
۱. تا چه اندازه کیفیت خدمات توسط اطلاعات ارایه شده این وب سایت بیان شده است.
بسیار کم □ کم □ متوسط □ زیاد □ بسیار زیاد □
۲.تا چه اندازه وب سایت دارای ابزارهای لازم برای مقایسه ویژگی خدمات با خدمات رقبا می باشد
بسیار کم □ کم □ متوسط □ زیاد □ بسیار زیاد □
۳.میزان توانایی وب سایت برای راهنمایی جهت برطرف کردن نیاز های مشتری چه مقدار است
بسیار کم □ کم □ متوسط □ زیاد □ بسیار زیاد □
۴.میزان سهولت دسترسی به وب سایت بدون کمک دیگران برای اولین استفاده چه اندازه می باشد
بسیار کم □ کم □ متوسط □ زیاد □ بسیار زیاد □
انتظارات مشتری
۵.تا چه اندازه وب سایت دارای ابزارهای لازم برای جستجو مجموعه خدمات می باشد
بسیار کم □ کم □ متوسط □ زیاد □ بسیار زیاد □
۶.میزان هماهنگی بین نیاز های مشتری باخدمات معرفی شده توسط وب سایت چه مقدار است
بسیار کم □ کم □ متوسط □ زیاد □ بسیار زیاد □
۷.میزان راحتی ناشی از استفاده آسان از وب سایت چه مقدار است
بسیار کم □ کم □ متوسط □ زیاد □ بسیار زیاد □
۸.میزان جذابیت ساختاری وب سایت از لحاظ توانمندی پرستیژی چه مقدار است
بسیار کم □ کم □ متوسط □ زیاد □ بسیار زیاد □
تصورات مشتری
۹.میزان احساس مشتری نسبت به جذابیت موجود از لحاظ توانمندی های فنی وب سایت چه مقدار است
بسیار کم □ کم □ متوسط □ زیاد □ بسیار زیاد □
۱۰.میزان احساس راحتی مشتری از ارایه اطلاعات کامل ناشی از امن بودن وب سایت چه مقدار است
بسیار کم □ کم □ متوسط □ زیاد □ بسیار زیاد □
ارزش درک شده
۱۱.میزان احساس مشتری نسبت به منحصر به فرد بودن خدمات دریافتی چه مقدار است
بسیار کم □ کم □ متوسط □ زیاد □ بسیار زیاد □
۱۲.میزان هماهنگی بین آگهی و تبلیغات ارسالی به مشتری با نیاز های مشتری چه مقدار است
بسیار کم □ کم □ متوسط □ زیاد □ بسیار زیاد □
۱۳.میزان سطح درک شده از کیفیت خدمات اینترنتی ارایه توسط وب سایت چه مقدار است
بسیار کم □ کم □ متوسط □ زیاد □ بسیار زیاد □
رضایت مشتری
۱۴.میزان رضایت از تصمیم به استفاده از خدمات اینترنتی ارایه توسط وب سایت چه مقدار است
بسیار کم □ کم □ متوسط □ زیاد □ بسیار زیاد □
۱۵.میزان احساس رضایت ناشی از عقلایی بودن استفاده از خدمات اینترنتی ارایه توسط چه مقدار است
بسیار کم □ کم □ متوسط □ زیاد □ بسیار زیاد □
۱۶.میزان رضایت از اینکه با استفاده از خدمات اینترنتی سایت کار درستی انجام داده ای چه مقدار است
بسیار کم □ کم □ متوسط □ زیاد □ بسیار زیاد □
۱۷.میزان انتخاب اول بودن وب سایت برای استفاده از خدمات اینترنتی وب سایت چه مقدار است
بسیار کم □ کم □ متوسط □ زیاد □ بسیار زیاد □
وفاداری مشتری
۱۸.میزان علاقه ناشی از وفاداری برای استفاده از خدمات این وب سایت چه مقدار است
بسیار کم □ کم □ متوسط □ زیاد □ بسیار زیاد □
۱۹.میزان علاقه به این سایت برای استفاده از خدمات به عنوان بهترین سایت نسبت به سایت رقبا چه مقدار است
بسیار کم □ کم □ متوسط □ زیاد □ بسیار زیاد □
۲۰.میزان علاقه برای توصیه این وب سایت به دیگران برای استفاده از خدمات چه مقدار است
بسیار کم □ کم □ متوسط □ زیاد □ بسیار زیاد □