بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه بررسی رابطه میان اعتماد سازمانی با عملکرد مالی سازمان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک

دانشکده مدیریت گروه مدیریت دولتی

پایان نامه برای اخذ درجه کارشناسی ارشد

گرایش:

مالی

عنوان:

بررسی رابطه میان اعتماد سازمانی با عملکرد مالی سازمان

(موردکاوی:شرکت هوایی ماهان)

استاد راهنما:دکتر مرتضی قاسمی

استاد مشاور:

دکتراحمدسرلک

نگارش :

 ابوالفضل روشن

پاییز1392

تهیه کننده:

پیمان پیش باز 

دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی))))

درس:

رفتارسازمانی پیشرفته

استادمربوطه:

دکترحسن اردستانی

اعتماد مبتنی برشناخت

1-بیشتر هم گروهی های من کارشان را به صورت حرفه ای انجام می دهند.

خیلی کم                  کم               تاحدودی                زیاد                 خیلی زیاد

2-من دلیلی نمیبینم که به شایستگی وآمادگی هم گروهی هایم برای انجام شغل شان توجه کنم.

خیلی کم                کم                تاحدودی                 زیاد                 خیلی زیاد

3-من اطمینان دارم که هم گروهی های من به گونه ای کار میکنند که کار رابرای من دشوار نمیکنند.

خیلی کم              کم                  تاحدودی                زیاد                 خیلی زیاد

4-بیشتر هم گروهی های من به آنچه می گویند عمل خواهند .

خیلی کم           کم                   تاحدودی             زیاذ                    خیلی زیاد

5-من میتوانم آزادانه درباره نظراتم درانجام کار با تیم صحبت کنم و می دانم که آنها گوش خواهند کرد.

خیلی کم         کم                   تاحدودی             زیاد                     خیلی زیاد

6-اگر یکی ازما به مکان دیگری انتقال داده شود ومادیگر نتوانیم بااو کار کنیم ما احساس کمبود میکنیم.

خیلی کم        کم                   تاحدودی            زیاد                        خیلی زیاد

7-اگر من مسائلم را باتیمم مطرح کنم میدانم که آنها به طورسازنده ای به من پاسخ خواهند داد.

خیلی کم       کم                    تاحدودی          زیاد                           خیلی زیاد

8-باید بگویم که ما سرمایه گذاری قابل ملاحظه ای درروابط کارمان انجام داده ایم.

خیلی کم      کم                   تاحدودی            زیاد                           خیلی زیاد

گرایش به اعتماد

9-بیشتر افراد درباره بیان دانش خود صادق هستند.

خیلی کم      کم               تاحدودی              زیاد                             خیلی زیاد

10-می توان به بیشتر افراد اعتماد کرد که به آنچه که می گویند عمل خواهند کرد.

خیلی کم     کم               تاحدودی              زیاد                              خیلی زیاد

11-بیشتر افراد در تشریح تجربه و توانایی های خود صادق هستند.

خیلی کم     کم             تاحدودی              زیاد                                خیلی زیاد

12-بیشتر افراد به سولات شخصی با صداقت پاسخ می دهند.

خیلی کم    کم            تاحدودی                زیاد                                خیلی زیادی

عملکرد مالی سازمان

13-میزان بازگشت سرمایه در مقایسه با رقبای خود را چگونه ارزیابی میکنید.

خیلی کم    کم           تاحدودی                زیاد                               خیلی زیاد

14-سهم بازار خود را در مقلیسه با رقبای خود چگونه ارزیابی میکنید.

خیلی کم        کم            تاحدودی             زیاد                  خیلی زیاد

15-میزان سودآوری خود را با رقبای دیگر مقایسه کنید.

خیلی کم         کم           تاحدودی             زیاد                 خیلی زیاد

16-درمقایسه با رقبای دیگر تاچه اندازه قیمت بلیط های هواپیمایی منجر به افزایش دارایی های شما میشود.

خیلی کم        کم           تاحدودی              زیاد                  خیلی زیاد

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد