بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه بررسی تاثیر محیط خدمات بر هیجان مشتری و نتایج خدمات

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

عنوان :

پرسشنامه بررسی تاثیر محیط خدمات بر هیجان مشتری و نتایج خدمات

استاد راهنما:

دکتر محسن سلیمانی

گرایش:

بازاریابی

نگارش:

علیرضا مختاری ضامنجانی

تابستان۹۴

 

 

تهیه کننده:

مهدی عظیمی نژاد

 

 

 

 

 

 

جو مشتری

۱. من دریافتم که سایر مشتریان فروشگاه مرا باحس خوبی از خدمات فروشگاه تخت تاثیر قرار می دهند

خیلی کم     کم     متوسط     زیاد     خیلی زیاد  

۲.دیگر مشتریان فروشگاه بر توانایی فراهم کردن خدمات خوب برای من اثر گذارند

خیلی کم     کم     متوسط     زیاد     خیلی زیاد  

۳. این شرکت درک می کند که سایر مشتریان فروشگاه بر ادراک من از خدمات اثر گذارند

خیلی کم     کم     متوسط     زیاد     خیلی زیاد  

عوامل محیطی

۴.کیفیت هوای فروشگاه مطلوب بود

خیلی کم     کم     متوسط     زیاد     خیلی زیاد  

۵.نور فروشگاه مناسب بود

خیلی کم     کم     متوسط     زیاد     خیلی زیاد  

۶.موسیقی بخش شده در فروشگاه وجود دارند

خیلی کم     کم     متوسط     زیاد     خیلی زیاد  

۷.عطر و بو هایی که در فروشگاه وجود دارند دلخواه منند

خیلی کم     کم     متوسط     زیاد     خیلی زیاد  

 

عوامل طراحی

۸.طراحی و چیدمان فضای فروشگاه مطلوب است

خیلی کم     کم     متوسط     زیاد     خیلی زیاد  

۹.تسهیلات فروشگاه جذاب است

خیلی کم     کم     متوسط     زیاد     خیلی زیاد  

۱۰.رنگ آمیزی فروشگاه خوشایند است

خیلی کم     کم     متوسط     زیاد     خیلی زیاد  

هیجان مشتری

۱۱.من اکنون از اینکه در این فروشگاه هستم احساس انبساط خاطر دارم

خیلی کم     کم     متوسط     زیاد     خیلی زیاد  

۱۲.من اکنون به واسطه حضور در این فروشگاه سرحال هستم

خیلی کم     کم     متوسط     زیاد     خیلی زیاد  

۱۳.من اکنون نسبت به این فروشگاه احساس اشتیاق دارم

خیلی کم     کم     متوسط     زیاد     خیلی زیاد  

۱۴.من اکنون از اینکه در این فروشگاه هستم هیجان زده شده ام

خیلی کم     کم     متوسط     زیاد     خیلی زیاد  

رضایت مشتری

۱۵.به طور کلی ازین فروشگاه راضیم

خیلی کم     کم     متوسط     زیاد     خیلی زیاد  

۱۶.فکر میکنم بازدید ازین فروشگاه کار درستی بوده است

خیلی کم     کم     متوسط     زیاد     خیلی زیاد  

۱۷.بطور کلی از حضور در این فروشگاه خشنودم

خیلی کم     کم     متوسط     زیاد     خیلی زیاد  

 

 

قصد رفتاری

۱۸.من در مورد این فروشگاه به سایرین چیزهای مثبتی خواهم گفت

خیلی کم     کم     متوسط     زیاد     خیلی زیاد  

۱۹.من این فروشگاه را به سایرین توصیه میکنم

خیلی کم     کم     متوسط     زیاد     خیلی زیاد  

۲٠.من به این فروشگاه وفادار خواهم ماند

خیلی کم     کم     متوسط     زیاد     خیلی زیاد  

۲۱.من بیشتر پول خود را در این فروشگاه خرج خواهم کرد

خیلی کم     کم     متوسط     زیاد     خیلی زیاد  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد