بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری ازطریق قضاوت بیماران تحت درمان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک

دانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانی

گرایش بازاریابی

عنوان:

ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری ازطریق قضاوت بیماران تحت درمان

(مطالعه موردی:بیمارستان های خصوصی شهراصفهان)

استادراهنما:

 دکترآذرنوش انصاری

استاد مشاور:

دکتر احمدسرلک

نگارش:

سعید علیدادی

تابستان 92

تهیه کننده:

پیمان پیش باز

  (( دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی))

درس رفتار سازمانی

استاد مربوطه:

دکتر حسن اردستانی

 

1-میزان رضایت خودراازصلاحیت وشایستگی پرسنل بیمارستان درچه حد میبینید؟

بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

2-میزان رضایت خودرا ازسرویس دهی وارائه خدمات دربیمارستان را درچه حد میبینید؟

بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

3-میزان رضایت خودرا دردسترسی به پزشک درچه حد میبینید؟

بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

4-میزان رضایت خود را از امنیا بیمارستان در چه حد میبینید؟

بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

5-میزان رضایت از واحدهای تغدیه را درچه حد میبینید؟

بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

6-وضعیت فیزیکی محیظ از نظرمتراژ وامکانات تا چه حد باهدف سازمان تطابق دارد؟

بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

7-تناسب بخشهای مختلف با یکدیگر چگونه بوده است؟

 بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

8-وضعیت تجهیزات پزشکی بیمارستان به نسبت هزینه های انجام شده توسط خودراچگونه میبینید؟

بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

9-وضعیت تمیزی پتو،ملحفه و بالشت را نسبت به هزینه های انجام شده چگونه میبینید؟

بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

10-میزان علامت های مشخص برای هدایت در بیمارستان تا چه حد وجود دارد؟

بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

11-میزان انتقال اظلاعات مورد نیاز به بیماران برای آگاهی ازحقوق وامکانات وطرح درمان را چگونه می دانید؟

بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

12-نظرسنجی اجتماعی وفردی ازشما برای بهبود روال مدیریت بیمارستان درمنطقه تحت درمان راچگونه می دانید؟

بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

13-میزان برگزاری نشست های هم اندیشی وارزیابی ازموفقیتها وچالشهای بیمارستان باخودرا چگونه می دانید؟

بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

14-میزان قراردادن واحدها وافراد مسول برای پاسخگویی به نیازهای آموزشی  اجتماعی حقوقی درچه حد بوده است؟

بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

15-محیط فیزیکی تا چه حد باعث وفاداری شما به بیمارستان شده است؟

بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

16-قیمت تا چه میزان باعث وفاداری ومراجعه مجدد شما به بیمارستان شده است؟

بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

17-داشتن کادرپزشکی مجدد تا چه میزان باعث مراجعه مجدد شما به بیمارستان شده است؟

بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

18-بافرض این که تمایلی برای مراجعه مجدد وجود ندارد کاهش قیمت برای ایجاد تمایل شما تا چه انداره است؟

بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

19-امنیت بیمارستان تا چه حد موجب مراجعه مجدد شما به بیمارستان شده است؟

بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

 

20-تا چه حد ازراهنمایی های کارکنان بیمارستان رضایت دارید؟

بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

21-تا په حد بیمارستان از انتقاداتونظرات شما شناخت کافی دارد؟

بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

22-تا چه حدبیمارستان راه کسب وکار خودرابانیازهای شما منطبق می کند؟

بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

23-تاچه حد بدون محدودیت های مکانی وزمانی با بیمارستان های مربوطه ارتباط برقرار می کنید؟

بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

24-تا چه حد مراکز تلفنی تماس با مشتری وجود دارد؟

بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

25-تا چه میزان در قسمت پذیش کارهای پذیرش با سهولت انجام گرفته است؟

بسیار زیاد         زیاد            متوسط            کم           خیلی کم

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد