بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه بررسی تاثیر مزایای اکتسابی بروفاداری استفاده کنندگان ازخدمات بیمه ای خودرو

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک

دانشکده مدیریت گروه مدیریت دولتی

پایان نامه برای اخذ درجه کارشناسی ارشد

گرایش:

منابع انسانی

عنوان:

بررسی تاثیر مزایای اکتسابی بروفاداری استفاده کنندگان ازخدمات بیمه ای خودرو

استاد راهنما:

دکترمصطفی علی میری

استاد مشاور:

آقای حسن اکبری

نگارش:

مصطفی رجبی

زمستان 1391

تهیه کننده:

پیمان پیش باز

((دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی))

درس:

رفتار سازمانی پیشرفته

استاد مربوطه:

دکتر حسن اردستانی

1-من به خدماتی که به درستی ارائه شده است اعتماد بیشتری دارم.

کاملامخالف        مخالف           نظری ندارم            موافق            کاملا موافق

2-زمانی که خدماتی را خریداری میکنم نگرانی کمتری دارم.

کاملامخالف        مخالف           نظری ندارم            موافق            کاملا موافق

3-من زمانی که قصد خریدی دارم دقیقا می دانم چه میخواهم.

کاملامخالف        مخالف           نظری ندارم            موافق            کاملا موافق

4-من بالاترین سطح از خدمات را دریافت می کنم.

کاملامخالف        مخالف           نظری ندارم            موافق            کاملا موافق

5-کارکنان ارائه خدمات به من آشنایی دارند.

کاملامخالف        مخالف           نظری ندارم            موافق            کاملا موافق

6-من با کارکنانی که دراین بخش خدمات ارائه میدهند آشنایی دارم.

کاملامخالف        مخالف           نظری ندارم            موافق            کاملا موافق

7-من با ارائه دهنده خدمات رابطه دوستانه ای را ایجاد می کنم.

کاملامخالف        مخالف           نظری ندارم            موافق            کاملا موافق

8-ارائه دهنده خدمات با من آشنایی دارد.

کاملامخالف        مخالف           نظری ندارم            موافق            کاملا موافق

 

9-رابطه من باارائه دهنده خدمات شایسته است و تلاش من برای حفظ آن است.

کاملامخالف        مخالف           نظری ندارم            موافق            کاملا موافق

10-من اعتقاد دارم که ارائه دهنده خدمات و من هردو متعهد به این رابطه هستیم.

کاملامخالف        مخالف           نظری ندارم            موافق            کاملا موافق

11-من یک حس قوی از وفاداری نسبت به این ارائه دهنده خدمات دارم.

کاملامخالف        مخالف           نظری ندارم            موافق            کاملا موافق

12-این ارائه دهنده خدمات آماده قداکاری های کوتاه مدت برای حفظ این ارتباط است.

کاملامخالف        مخالف           نظری ندارم            موافق            کاملا موافق

13-من اعتقاد دارم ارائه دهنده خدمات و من ارتباط ما رابه عنوان یک همکاری بلندمدت درنظرداریم

کاملامخالف        مخالف           نظری ندارم            موافق            کاملا موافق

14-من نقاط مثبت درباره ارائه دهنده خدمات را به دیگران منتقل میکنم.

کاملامخالف        مخالف           نظری ندارم            موافق            کاملا موافق

15-به کسی که دنبال ارائه دهنده خدمات است من این ارائه دهنده خدمات را توصیه میکنم.

کاملامخالف        مخالف           نظری ندارم            موافق            کاملا موافق

16-من دوستان و اقوام خود را تشویق به کارکردن با این ارائه دهنده خدمات میکنم.

 کاملامخالف        مخالف           نظری ندارم            موافق            کاملا موافق

17-انتخاب اول من برای خرید اینگونه خدمات همین ارائه دهنده است.

کاملامخالف        مخالف           نظری ندارم            موافق            کاملا موافق

 

18-من برای سالیان متمادی باهمین ارائه دهنده کارخواهم کرد.

کاملامخالف        مخالف           نظری ندارم            موافق            کاملا موافق

19-من مایل به حفظ روابط خودبااین ارائه دهنده خدمات هستم.

کاملامخالف        مخالف           نظری ندارم            موافق            کاملا موافق

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد