بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه بررسی تاثیر مزایای اکتسابی بروفاداری استفاده کنندگان ازخدمات بیمه ای خودرو

دانشگاه آزاد اسلامی (واحد اراک) دانشکده مدیریت ,گروه مدیریت بازرگانی ,گرایش بازاریابی

عنوان پایان نامه:(ارائه ی یک مدل بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی )

استاد راهنما :دکتر پیمان غفاری آشتیانی

نگارش:سید مهدی شکروی

تهیه پرشسنامه:مرجان پرستش

 

 

پرسشنامه:

( تاثیر شکبه های اجتماعی بر تسهیل فرآیند آمیخته بازاریابی الکترونیکی)

-هزینه های مبادله در خرید به شدت کاهش می یابد:-کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

2- بدون نیاز به مسافرت های درون یا برون شهری می توان از اطلاعات مورد نیاز درباه یک شرکت، برند و یا محصول اطلاع حاصل کرد:-کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

3- استفاه از شبکه های اجتماعی موجب حذف واسطه های اضافی و بازارهای سیاه محصولات می گردند:کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

4- با استفاده از شبکه اجتماعی می توان درباره شرکت، محصول و سایر موارد، اطلاعات کاملی به دست آورد: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

5- قبل از خرید محصول می توان درباره شرکت، محصول و سایر موارد، اطلاعات کاملی به دست آورد: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

- با استفاده از شبکه های اجتماعی می توان قضاوت صحیحی درباره محبوبیت و کیفیت محصول داشت: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

7- می توان محصولات و برندهای مختلف را به راحتی با یکدیگر مقایسه و تصمیم صحیح را گرفت: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

8- به سادگی می توان از محصولات جدید مطلع شد: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

9- حضور در این شبکه ها اعتماد به نفس در انتخاب محصول یا برند را افزایش می دهد: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

10- حضور در محیط شبکه های اجتماعی که در ان خریداران یک محصول یا یک شرکت حضور دارند به فرد احساس امنیت خاطر می دهد: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

11- در صورت بروز مشکل می توان آن را با افراد مشابه در میان گذاشت: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

12- از طریق شبکه های اجتماعی، بسیار بیشتر از روابط فیزیکی می توان محصول یا برند را به دوستان و آشنایان معرفی نمود: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

13- می توان با ارائه نظرات خود، دیگر خریداران را تحت تاثیر قرار داد: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

14- می توان از طریق شبکه های اجتماعی نظرات خود را مدیران شرکت یا برند را افزایش می دهد: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

16- حضور در شبکه های اجتماعی جذابیت بیشتری نسبت به بازارهای فیزیکی دارند: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

17- می توان از طریق شبکه های اجتماعی به نیازهای مشتریان پی برد: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

18- می توان محصولات جدید را قبل ار تولید انوبه به صورت مجازی در این شبکه ها عرضه نمود: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

19- تعداد افراد بیشتر در هر شبکه اجتماعی نشان دهنده مقبولیت بیشتر محصول می باشد: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

20- از طریق شبکه های اجتماعی می توان نظرات افراد در زمینه ی محصولات رقیب را تحت تاثیر قرار داد: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد