بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشناه (ارائه ی یک مدل بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی )

دانشگاه آزاد اسلامی (واحد اراک) دانشکده مدیریت ,گروه مدیریت بازرگانی ,گرایش بازاریابی

عنوان پایان نامه:(ارائه ی یک مدل بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی )

استاد راهنما :دکتر پیمان غفاری آشتیانی

نگارش:سید مهدی شکروی

تهیه پرشسنامه:مرجان پرستش

 

 

پرسشنامه:

( تاثیر شکبه های اجتماعی بر تسهیل فرآیند آمیخته بازاریابی الکترونیکی)

-هزینه های مبادله در خرید به شدت کاهش می یابد:-کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

2- بدون نیاز به مسافرت های درون یا برون شهری می توان از اطلاعات مورد نیاز درباه یک شرکت، برند و یا محصول اطلاع حاصل کرد:-کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

3- استفاه از شبکه های اجتماعی موجب حذف واسطه های اضافی و بازارهای سیاه محصولات می گردند:کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

4- با استفاده از شبکه اجتماعی می توان درباره شرکت، محصول و سایر موارد، اطلاعات کاملی به دست آورد: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

5- قبل از خرید محصول می توان درباره شرکت، محصول و سایر موارد، اطلاعات کاملی به دست آورد: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

- با استفاده از شبکه های اجتماعی می توان قضاوت صحیحی درباره محبوبیت و کیفیت محصول داشت: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

7- می توان محصولات و برندهای مختلف را به راحتی با یکدیگر مقایسه و تصمیم صحیح را گرفت: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

8- به سادگی می توان از محصولات جدید مطلع شد: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

9- حضور در این شبکه ها اعتماد به نفس در انتخاب محصول یا برند را افزایش می دهد: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

10- حضور در محیط شبکه های اجتماعی که در ان خریداران یک محصول یا یک شرکت حضور دارند به فرد احساس امنیت خاطر می دهد: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

11- در صورت بروز مشکل می توان آن را با افراد مشابه در میان گذاشت: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

12- از طریق شبکه های اجتماعی، بسیار بیشتر از روابط فیزیکی می توان محصول یا برند را به دوستان و آشنایان معرفی نمود: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

13- می توان با ارائه نظرات خود، دیگر خریداران را تحت تاثیر قرار داد: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

14- می توان از طریق شبکه های اجتماعی نظرات خود را مدیران شرکت یا برند را افزایش می دهد: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

16- حضور در شبکه های اجتماعی جذابیت بیشتری نسبت به بازارهای فیزیکی دارند: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

17- می توان از طریق شبکه های اجتماعی به نیازهای مشتریان پی برد: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

18- می توان محصولات جدید را قبل ار تولید انوبه به صورت مجازی در این شبکه ها عرضه نمود: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

19- تعداد افراد بیشتر در هر شبکه اجتماعی نشان دهنده مقبولیت بیشتر محصول می باشد: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 

20- از طریق شبکه های اجتماعی می توان نظرات افراد در زمینه ی محصولات رقیب را تحت تاثیر قرار داد: کاملا موافقم -موافقم -نه موافقم نه مخالفم -مخالفم -کاملا مخالفم

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد