بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه شناسایی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک

دانشگاه آزاد اسلامی

واحد اراک

دانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانی

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

گرایش: بازاریابی

عنوان:

شناسایی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک

 

استاد راهنما:

دکتر پیمان غفاری آشتیانی

 

استاد مشاور:

دکتر محمد صادق حری

 

نگارش:

علی ایرانمنش

 

پرسشنامه افسانه تابزر

1-من اطمینان دارم عملیات بانکی که از طریق بانکداری الکترونیک انجام می شود از امنیت برخوردار است

کاملا مخالفم      مخالفم    نظری ندارم      موافقم   کاملا موافقم      

 

2-دوستان و آشنایان،استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک را به من توصیه کرده اند

کاملا مخالفم      مخالفم    نظری ندارم      موافقم   کاملا موافقم      

 

3-معتقدم اطلاعات محرمانه بانکی من ، هنگام استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک ، محفوظ می ماند

کاملا مخالفم         مخالفم           نظری ندارم        موافقم   کاملا موافقم      

 

4-اگر از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده کنم،کنترل حسابهای بانکی خودرا از دست خواهم داد

کاملا مخالفم      مخالفم              نظری ندارم        موافقم   کاملا موافقم      

 

5-بانکی که من از خدمات الکترونیک آن استفاده میکنم معتقد است که حق، همیشه با مشتری است

کاملا مخالفم

            مخالفم               نظری ندارم       موافقم   کاملا موافقم      

 

6-بانکی که من از خدمات الکترونیک آن استفاده می کنم در انجام مبادلات الکترونیکی ، شایسته و موفق است

کاملا مخالفم      مخالفم              نظری ندارم        موافقم     کاملا موافقم    

 

7-من استفاده از تکنولوژی جدیدرا نسبت به انجام کارها به روش سنتی ترجیح می دهم ،چون زندگی راآسان می کند

کاملا مخالفم         مخالفم       نظری ندارم            موافقم  کاملا موافقم      

 

8-بانک من می داند خدمات بانکداری الکترونیک چگونه باید پشتیبانی شود

کاملا مخالفم      مخالفم  نظری ندارم        موافقم   کاملا موافقم      

 

9-هنگام استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک برای دسترسی به حسابهای خود ، احساس اطمینان میکنم

کاملا مخالفم      مخالفم  نظری ندارم        موافقم   کاملا موافقم      

 

10-من فکر میکنم که بسیاری از تراکنش های بانکی از طریق بانکداری الکترونیک قابل انجام نیست

کاملا مخالفم      مخالفم  نظری ندارم        موافقم   کاملا موافقم      

 

11-معتقدم تراکنش های بانکی که از طریق بانکداری الکترونیک صورت میگیرد دقیقا شبیه مراجعه به شعبه انجام می شوند

کاملا مخالفم      مخالفم  نظری ندارم        موافقم   کاملا موافقم      

 

12-هنگام استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک باید دقت کنم ، زیرا باید مطمئن شوم که اشتباهی نکرده ام

کاملا مخالفم      مخالفم  نظری ندارم        موافقم   کاملا موافقم      

 

13-سیستم های بانکداری الکترونیک ممکن است مورد حمله و دستبرد هکرها(خرابکاران اینترنتی) قرار گیرد

کاملا مخالفم      مخالفم  نظری ندارم        موافقم   کاملا موافقم      

 

14-سرویس های بانکداری الکترونیک ممکن است درست کار نکنند

کاملا مخالفم      مخالفم  نظری ندارم        موافقم   کاملا موافقم      

 

15-سایر مشتریان بانک، استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک را به من توصیه کرده اند

کاملا مخالفم      مخالفم  نظری ندارم        موافقم   کاملا موافقم      

 

16-من معتقدم اطلاعات فرآیندی که طی می شود تا عملیات بانکی الکترونیک انجام میشود از امنیت برخوردار است

کاملا مخالفم      مخالفم  نظری ندارم        موافقم   کاملا موافقم     


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد