بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر درگیری مد لباس و پیامد های ان

دانشگاه ازاد اسلامی 

واحد اراک

دانشکده ی مدیریت .گروه مدیریت بازرگانی

 

پایان نامه برای دریافت درجه ی کارشناسی ارشد

 

عنوان:

بررسی عوامل موثر بر درگیری مد لباس و پیامد های ان

 

استاد راهنما:

دکتر سعید عبدالمنافی

استاد مشاور:

دکتر پیمان غفاری اشتیانی

 

نگارش:

پویا گندمانی

زمستان1392

 


پرسشنامه خانم شادی فرحمند

لطفا برای هرکدام از سوالات زیر گزینه ای را که بهترین پاسخ برای معرفی شما می باشد علامت بزنید.

1.جنسیت:  الف)زن      ب) مرد

2.سن:     الف)17-27   ب)27-37    ج)37-47    د)47-57   و)بالای 57 

3.میزان تحصیلات:  الف)دیپلم   ب) فوق دیپلم  ج)لیسانس   د)فوق لیسانس و بالاتر

****این تحقیق در رابطه با خرید کالای مد بوده و مارک خاصی مدنظر نیست.خواهشمند است با دید کلی سوالات را بررسی نمایید.

****پرسشنامه در دو صفحه طراحی شده است.لطفا دقت فرمایید و کامل پاسخ دهید.

 

1.مد های لباس برای من خیلی معنا در دل خود دارد. 1.کاملا صحیح  2.صحیح  3.نظری ندارم  4.غلط

5.کاملاغلط

2.مد لباس بخش مهمی در زندگی من است. 1.کاملا صحیح  2.صحیح  3.نظری ندارم  4.غلط  5.کاملا غلط

3.معتقدم مد لباس یکی از بخش های اصلی زندگی من است.  1.کاملا صحیح  2.صحیح  3.نظری ندارم  4.غلط

  5.کاملا غلط

4.من اطلاعات زیادی در مورد مد دارم.  1.کاملا صحیح  2.صحیح  3.نظری ندارم   4.غلط  5.کاملا غلط

5. من خیلی به مد لباس فکر می کنم.  1. کاملا صحیح  2.صحیح  3.نظری ندارم  4.غلط  5. کاملا غلط

6.من به مد لباس علاقه مند هستم.  1.کاملا صحیح  2.صحیح  3.نظری ندارم  4. غلط   5. کاملا غلط

7. من خیلی درگیر مد لباس هستم.  1.کاملا صحیح  2.صحیح  3.نظری ندارم  4.غلط   5. کاملا غلط

8.لباس های مد یکی از کالاهای مطابق با زندگی من هستند. 1.کاملا صحیح  2.صحیح   3.نظری ندارم  4.غلط 

5.کاملا غلط

9.من با لباس های مد خیلی اشنا هستم.  1.کاملاصحیح  2.صحیح  3.نظری ندارم  4.غلط  5.کاملا غلط

10.من احساس می کنم که اطلاعات زیادی در مورد لباس های مد دارم. 1.کاملا صحیح  2.صحیح  3.نظری ندارم 

4.غلط   5. کاملا غلط

11.من تجربه ی زیادی در زمینه ی استفاده از مد دارم (من یکی از استفاده کنندگان با تجربه مد هستم).  1.کاملا

صحیح   2.صحیح  3.نظری ندارم  4.غلط  5.کاملا غلط

12.من می توانم خودم را به عنوان یکی از متخصص در مد طبقه بندی کنم.  1.کاملا صحیح  2.صحیح   3.نظری

ندارم  4.غلط   5.کاملا غلط

13.من مطمعنم که برند ها و لباس های مد را به درستی انتخاب  کرده ام.  1. کاملا صحیح  2.صحیح   3.نظری

ندارم  4.غلط   5. کاملا غلط

14.وقتی برای خرید لباس های مد را بررسی می کنم مطمعنم که انتخاب درستی خواهم کرد. 1.کاملاصحیح 

2.صحیح  3.نظری ندارم  4.غلط  5.کاملا غلط

15.من مطمعنم که توانایی این را دارم که بهترین انتخاب را در رابطه با مد لباس انجام دهم. 1.کاملاصحیح 

2.صحیح  3.نظری ندارم  4.غلط  5.کاملا غلط

16.من معمولا فقط چیزهایی را می خرم که نیاز دارم. 1.کاملاصحیح  2.صحیح  3.نظری ندارم  4.غلط  5.کاملا

غلط

17. من سعی می کنم زندگی خودم را ساده نگه دارم. 1.کاملاصحیح  2.صحیح  3.نظری ندارم  4.غلط  5.کاملا

غلط

18.در کل اهمیتی به انچه که دارم نمی دهم. 1. کاملا صحیح  2.صحیح  3.نظری ندارم  4.غلط  5. کاملا غلط

19.خرید چیزهای مخلف به من خیلی احساس خوشایندی می دهد. 1 . کاملا صحیح  2.صحیح  3.نظری ندارم

  4.غلط  5. کاملا غلط

20.من افرادی را که دارایی های گران قیمت (مثل ماشین و خانه ولباس) دارند تحسین می کنم. 1. کاملا صحیح

 2.صحیح  3.نظری ندارم  4.غلط  5. کاملا غلط

21.من دارایی های مردم را نشانه موفقیت انها نمی دانم.  1. کاملا صحیح  2.صحیح  3.نظری ندارم  4.غلط 

5. کاملا غلط

22.من در رابطه با کارهایی که در زندگی خود انجام می دهم زیاد صحبت می کنم.  1. کاملا صحیح  2.صحیح 

3.نظری ندارم  4.غلط  5. کاملا غلط

23.من دوست دارم چیزهایی داشته باشم که مردم را تحت تاثیر قرار می دهد. 1. کاملا صحیح  2.صحیح  3.نظری

ندارم  4.غلط  5. کاملا غلط

24.من توجه زیادی به اهداف مادی مردم نمی کنم. 1. کاملا صحیح  2.صحیح  3.نظری ندارم  4.غلط  5. کاملا

 غلط

25.من تجمل گرایی و کالاهای لوکس را در زندگی خود دوست دارم.  1. کاملا صحیح  2.صحیح  3.نظری ندارم 

4.غلط  5. کاملا غلط

26.برا یمن مهم است که چیزهایی( اموال) واقعا قشنگ داشته باشم.  1. کاملا صحیح  2.صحیح  3.نظری ندارم 

4.غلط  5. کاملا غلط

27.من همه ان چیزهایی که واقعا برای زندگی خوشایند لازم است را دارم. 1 . کاملا صحیح  2.صحیح  3.نظری

ندارم  4.غلط  5. کاملا غلط

28.زندگی من ممکن است بهتر شود اگر چیزهایی مشخصی که در حال حاضر ندارم را داشته باشم.  1. کاملا

صحیح  2.صحیح  3.نظری ندارم  4.غلط  5. کاملا غلط

29.من خوشحال تر خواهم بود اگر بتوانم چیزهای بیشتری را خریداری کنم. 1. کاملا صحیح  2.صحیح  3.نظری

ندارم  4.غلط  5. کاملا غلط

30.گاهی اوقات این مساله من را ازار می دهد که نمب تواند همه ان چیزهایی که دوست دارم را بخرم. 

1.کاملاصحیح  2.صحیح  3.نظری ندارم  4.غلط  5.کاملا غلط


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد