بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه ارزیابی تمایلات مصرف کنندگان ایرانی در فرایند تصمیم گیری خرید کالاهای خارجی

دانشگاه ازاد اسلامی

واحد اراک

دانشکده مدبربت گروه مدیریت بارزرگانی

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

 

گرایش:بازاریابی

 

عنوان:

ارزیابی تمایلات مصرف کنندگان ایرانی در فرایند تصمیم گیری خرید کالاهای خارجی

 

استاد راهنما:

دکتر پیمان غفاری اشتیانی

نگارش:

مریم بصیری

تابستان1393

محقق در نظر دارد دیدگاه شما را در رابطه با محصولات خارجی مورد سنجش قرار دهد لطفا نظر خود را به وسیله

انتخاب یکی از گزینه ها اعلام کنیدلازم به بیان است که کشور چین مد نظر محقق نمی باشد .پیشاپیش از همکاری شما

صمیمانه سپاسگزاریم.

1.جنسیت:    الف) زن      ب)مرد

2.شرایط تاهل:   الف) متاهل      ب)مجرد

3.تحصیلات:  الف)کاردانی    ب)کارشناسی   ج)کارشناسی ارشد   د) دکتری

4.سن:   الف)15-25  ب)25-35   ج)35-45   د)45 بالاتر

میزانه درامد ماهانه خانواده:

الف)کمتر از پانصد هزار تومان  ب) پانصد تا یک میلیون تومان   ج) یک میلیون تا دو میلیون تومان     د)بالاتر از دو

میلیون تومان

 

 

 

1.من اکثر اوقات محصولات خارجی خریداری می کنم. 1

.کاملا مخالفم   2. مخالفم   3.نظری ندارم   4.موافقم   5.کاملا

موافقم

2.من در اینده قصد دارم محصولات خارجی بیشتری خریداری کنم.

1.کاملا مخالفم   2. مخالفم   3.نظری ندارم 

 4.موافقم   5.کاملا موافقم

3.من ایده خرید محصولات خارجی دوست دارم.

1.کاملا مخالفم   2. مخالفم   3.نظری ندارم   4.موافقم   5.کاملا موافقم

4.من برند های خارجی را ب دوستانم معرفی می کنم.

.کاملا مخالفم   2. مخالفم   3.نظری ندارم   4.موافقم   5.کاملا

موافقم

5.برند های خارجی را بدون در نظر گرفتن قیمت انها خریداری می کنم.

  1.کاملا مخالفم   2. مخالفم   3.نظری ندارم  

4.موافقم   5.کاملا موافقم

6.من برند های خارجی را خریداری می کنم حتی اگر برندهای داخلی به خوبی انها وجود دادشته باشد.

1  .کاملا مخالفم

  2. مخالفم   3.نظری ندارم   4.موافقم   5.کاملا موافقم

7.برند های خارجی قابل اعتماد هستند.

1.کاملا مخالفم   2. مخالفم   3.نظری ندارم   4.موافقم   5.کاملا موافقم

8.افزایش قیمت برندهای خارجی مانع خرید من نیست.

1.کاملا مخالفم   2. مخالفم   3.نظری ندارم   4.موافقم   5.کاملا

موافقم

9.من با انتخاب برند های خارجی ریسک خرید ضعیف را کاهش می دهم.

1.کاملا مخالفم   2. مخالفم   3.نظری ندارم 

 4.موافقم   5.کاملا موافقم

10.در مقابل پول پرداختی برای خرید محصول با برند خارجی احساس فریب خوردگی ندارم.

1.کاملا مخالفم   2. مخالفم  

3.نظری ندارم   4.موافقم   5.کاملا موافقم

11.قیمت محصولات خارجی در مقایسه با کیفیت انها قابل قبول است.

1.کاملا مخالفم   2. مخالفم   3.نظری ندارم

  4.موافقم   5.کاملا موافقم

12.با استفاده از محصولات خارجی نتایج خوبی دریافت می کنم. 

1.کاملا مخالفم   2. مخالفم   3.نظری ندارم   4.موافقم 

 5.کاملا موافقم

13.کشور های سازنده محصولات خارجی دارای سطح بالایی از پیشرفت فناوری هستند. 

1.کاملا مخالفم   2. مخالفم

  3.نظری ندارم   4.موافقم   5.کاملا موافقم

14.در محصولات ساخته شده خارجی نواوری در ساخت دیده می شود . 

1.کاملا مخالفم   2. مخالفم   3.نظری ندارم 

 4.موافقم   5.کاملا موافقم

15.محصولات ساخته شده خارجی دارای طراحی خوبی هستند.

1.کاملا مخالفم   2. مخالفم   3.نظری ندارم   4.موافقم 

 5.کاملا موافقم

16.به طور کلی محصولات خارجی نسبت به محصولات داخلی دارای کیفیت عملکردی بالایی هستند.   1.کاملا مخالفم  

2. مخالفم   3.نظری ندارم   4.موافقم   5.کاملا موافقم

17.من از اعتبار خرید محصولات خارجی احساس خوشایندی دارم.

  1.کاملا مخالفم   2. مخالفم   3.نظری ندارم 

 4.موافقم   5.کاملا موافقم

18.خرید محصولات خارجی موجب می شود که من احساس ممتاز بودن داشته باشم.

1.کاملا مخالفم   2. مخالفم

  3.نظری ندارم   4.موافقم   5.کاملا موافقم

19.انتخاب محصولات خارجی امن تر از محصولات داخلی است.

1.کاملا مخالفم   2. مخالفم   3.نظری ندارم   4.موافقم  

5.کاملا موافقم

20.یک هاله منحصر به فرد در مورد یک محصول با برند خارجی وجود دارد. 

1.کاملا مخالفم   2. مخالفم   3.نظری

ندارم   4.موافقم   5.کاملا موافقم

21.محصولات خارجی شیک تر از محصولات داخلی است. 

1.کاملا مخالفم   2. مخالفم   3.نظری ندارم   4.موافقم 

 5.کاملا موافقم

22.تنها ان دسته از محصولات که در ایران در دسترس نیست باید وارد شود. 

1.کاملا مخالفم   2. مخالفم   3.نظری

ندارم   4.موافقم   5.کاملا موافقم

23.یک ایرانی واقعی باید محصولات ساخته شده ایران را خریداری کند. 

1 .کاملا مخالفم   2. مخالفم   3.نظری ندارم

   4.موافقم   5.کاملا موافقم

24.ایرانی ها نباید محصولات خارجی را خریداری منند زیرا به کسب و کار ایران لطمه می زند و باعث بیکاری هم

وطنان میشود.

  1.کاملا مخالفم   2. مخالفم   3.نظری ندارم   4.موافقم   5.کاملا موافقم

25.ما با خرید محصولات داخلی نباید به خاجی ها اجازه دهیم که از پول ما ثروتمند شوند. 

1.کاملا مخالفم   2. مخالفم 

 3.نظری ندارم   4.موافقم   5.کاملا موافقم

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد