بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه بررسی تاثیرابعاد کیفیت خدمات بانکی مبتنی برفنآوری بر رضایت مشتری و وفاداری مشتریان(مورد مطالعه بانک تجارت شهر اراک)

دانشگاه آزاد اسلامی

واحد اراک

دانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانی

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

 گرایش : داخلی

عنوان:

بررسی تاثیرابعاد کیفیت خدمات بانکی مبتنی برفنآوری بر رضایت مشتری و وفاداری مشتریان(مورد مطالعه بانک تجارت شهر اراک)

استاد راهنما :

دکتر پیمان غفاری آشتیانی       

 

 

نگارش:

ابوالفضل خدابخشی

زمستان 1393

 

پرشسنامه:جناب اقای شکیب نیا

   

شرح

خیلی کم

کم

متوسط

زیاد

خیلی زیاد

کیفیت خدمات مبتنی بر فناوری

 

 

 

 

 

قابلیت اطمینان

 

 

 

 

 

1- تکنولوژی ارائه شده توسط بانک من با دقت کار می کند

 

 

 

 

 

2- تکنولوژی بانک من قابل اعتماد است

 

 

 

 

 

3- کارکنان بانک به اندازه کافی آگاهی دارندکه مشکلات را حل و فصل نمایند

 

 

 

 

 

4- بانک به سرعت به شکایات رسیدگی می کند

 

 

 

 

 

امنیت

 

 

 

 

 

5- من در استفاده از تکنولوژی بانکم احساس امنیت می کنم

 

 

 

 

 

6- در استفاده از تکنولوژی بانک ازاطلاعات شخصی ام سو استفاده نمی شود

 

 

 

 

 

7-در هنگام استفاده از تکنولوژی بانک اطلاعاتم محرمانه است

 

 

 

 

 

8-در تبادل اطلاعات در استفاده از تکنولوژی بانک از اطلاعاتم سو استفاده نمی شود

 

 

 

 

 

9- ریسک مرتبط با تکنولوژی بانکم کم است

 

 

 

 

 

راحتی

 

 

 

 

 

10-تکنولوژی ارائه شده توسط بانک من برای استفاده آسان است

 

 

 

 

 

11-تکنولوژی ارائه شده توسط بانک من کاربر پسند است

 

 

 

 

 

12- استفاده از تکنولوژی برای من از تعامل با کارکنان شعبه راحت تر است

 

 

 

 

 

پشتیبانی خدمات

 

 

 

 

 

13- هر زمان که بخواهم با مرکز خدمات مشتریان بانک تماس می گیرم

 

 

 

 

 

14- هنگام تماس با خدمات مرکزخدمات مشتریان بانک بی درنگ به من پاسخ داده می شود

 

 

 

 

 

15- تکنولوژی بانک در هر زمان گزارشات در باره حساب هایم را فراهم می کند

 

 

 

 

 

16- تکنولوژی بانک درهر ساعت  وحتی خارج از ساعات کاری به طور منظم در دسترس است

 

 

 

 

 

رضایت

 

 

 

 

 

17- به طور کلی من از بانکم راضی هستم

 

 

 

 

 

18-من فکر می کنم برای انتخاب این بانک  کار درستی را انجام داده ام

 

 

 

 

 

19-خدمات بانکی انتظارات من را برآورده می سازد

 

 

 

 

 

وفاداری

 

 

 

 

 

20- من بانکم را به دیگران توصیه می کنم

 

 

 

 

 

21- من همیشه این بانک  رابه عنوان اولین انتخابم در نظرمی گیرم

 

 

 

 

 

22-من برای انجام کار هایم در آینده از این بانک استفاده می کنم

 

 

 

 

 

   
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد