بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه درک مصرف کنندگان از پرداخت های الکترونیکی بانک سینا

واحد اراک

دانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانی

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

                                                گرایش: داخلی

عنوان:

عوامل موثر بر درک مصرف کنندگان از پرداخت های الکترونیکی بانک سینا

استاد راهنما :

دکتر محسن سلیمانی

استاد مشاور:

دکتر احمد سرلک

نگارش:

سید مجتبی شریفی موسوی

زمستان 1393

پرشسنامه:جناب اقای شکیب نیا


 

گویه ها

کاملا موافقم

موافقم

نه مخالفم ،نه موافقم

مخالفم

کاملا مخالفم

1

استفاده از سیستم پرداخت الکترونیکی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان من می شود.

 

 

 

 

 

2

سیستم پرداخت الکترونیکی برای من راحت است.

 

 

 

 

 

3

در سیستم پرداخت الکترونیکی فرآیند های معاملاتی به دقت انجام می شود.

 

 

 

 

 

4

زمان انجام کار در سیستم پرداخت الکترونیکی سریع تر از سیستم پرداخت سنتی است.

 

 

 

 

 

5

انجام کارهای مالی در سیستم پرداخت الکترونیکی بسیار آسان تر است.

 

 

 

 

 

6

من به توانایی سیستم پرداخت الکترونیکی برای حفاظت از موارد شخصی اعتماد دارم.

 

 

 

 

 

7

من به سیستم پرداخت الکترونیکی که منجر به تقلب در مبادلات مالی نمی شود اعتماد دارم.

 

 

 

 

 

8

در سیستم پرداخت الکترونیکی اطلاعات محرمانه کاملا ایمن هستند.

 

 

 

 

 

9

در سیستم پرداخت الکترونیکی ریسک بسیار پایین است.

 

 

 

 

 

10

من فقط از سیستم پرداخت الکترونیکی زمانی استفاده می کنم که دیگران آن را توصیه کنند.

 

 

 

 

 

11

نظرات دیگران استفاده من از سیستم پرداخت الکترونیکی را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

 

 

 

 

12

من زمانی از سیستم پرداخت الکترونیکی استفاده می کنم که دوستانم آن را به من معرفی کرده باشند.

 

 

 

 

 

13

ساختار و مفاد وب سایت برای استفاده از سیستم پرداخت الکترونیکی بسادگی قابل فهم است.

 

 

 

 

 

14

یادگیری استفاده از سیستم پرداخت الکترونیکی بسیار آسان است.

 

 

 

 

 

15

استفاده از از سیستم پرداخت الکترونیکی باعث تسهیل کار و سهولت در مبادلات مالی می شود.

 

 

 

 

 

16

من در زمان استفاده از سیستم پرداخت الکترونیکی مراقب امنیت آن هستم.

 

 

 

 

 

17

در زمان استفاده از سیستم پرداخت الکترونیکی موارد ایمنی اهمیت زیادی برای من دارد.

 

 

 

 

 

18

سیستم پرداخت الکترونیکی از کانال های پرداخت سنتی بهتر است.

 

 

 

 

 

19

سیستم پرداخت الکترونیکی از کانال های پرداخت سنتی موثرتر است.

 

 

 

 

 

20

من برای مبادلات مالی از یک سیستم پرداخت الکترونیکی مطمئن استفاده می کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد