بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل موثر بر رضایت از بانکداری الکترونیک( بانک قوامین استان مرکزی)

دانشگاه آزاد اسلامی

واحد اراک

دانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانی

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

 گرایش : داخلی

عنوان:بررسی تاثیر عوامل موثر بر رضایت از بانکداری الکترونیک( بانک قوامین استان مرکزی)

استاد راهنما :

دکتر محسن سلیمانی

استاد مشاور:

دکتر احمد سرلک

نگارش:

حسن مظلومی عراقی

زمستان 1393




پرشسنامه:جناب اقای شکیب نیا



متغیر

شماره

شرح ســوال

کاملاً موافقم

موافقم

نظری ندارم

مخالفم

کاملاً مخالفم

منبع

دسترسی

1

خدمات الکترونیک بانک قوامین  بانک در کوتاه ترین زمان در دسترس است.

 

 

 

 

 

شانگ و لیا

2

خدمات الکترونیک بانک قوامین  بانک بی وقفه و در هر زمان می تواند کارکند.

 

 

 

 

 

3

مراکز زیادی برای استفاده از وب سایت بانک وجود دارد.

 

 

 

 

 

سهولت  استفاده

4

من فکر می کنم که یادگیری استفاده از بانکداری آنلاین، آسان است.

 

 

 

 

 

نسری و چارفدین(2012

5

من فکر می کنم که استفاده از بانکداری آنلاین، نیازمند تلاش ذهنی و درگیری ذهنی زیادی نیست.

 

 

 

 

 

6

من فکر می کنم که استفاده از بانکداری آنلاین برای به انجام رساندن وظایف بانکی ام، ساده و آسان است.

 

 

 

 

 

7

حرکت و جستجو در وب سایت  بانک قوامین  آسان است.

 

 

 

 

 

اعتماد

8

من به خدمات آنلاین بانکی اعتماد دارم و خدمات مورد نیاز خود را از سیستم آنلاین این بانک تهیه خواهم کرد.

 

 

 

 

 

پاپاس و همکاران(2014)

9

من معتقد هستم که خدمات آنلاین بانکی قابل اعتماد هستند.

 

 

 

 

 

10

من معتقد هستم که  این بانک در خدمات آنلاین بانکی به تعهدات خود عمل می کند.

 

 

 

 

 

11

من به اطلاعاتی که وب سایت بانک بانک قوامین  ارائه می دهد اعتماد دارم.

 

 

 

 

 

سودمندی

12

من فکر می کنم که استفاده از بانکداری آنلاین، من را قادر خواهد کرد که وظایفم را با سرعت بیشتری انجام دهم.

 

 

 

 

 

نسری و چارفدین(2012

13

من فکر می کنم که استفاده از بانکداری آنلاین، من را قادر خواهد کرد تا کارهایم را آسان تر انجام دهم.

 

 

 

 

 

14

من فکر می کنم که بانکداری آنلاین، مفید است.

 

 

 

 

 

 

15

من فکر می کنم استفاده از بانکداری آنلاین سودمنداست.

 

 

 

 

 

رضایتمندی

16

من از خدمات آنلاین این بانک  راضی هستم.

 

 

 

 

 

لین و همکاران(2014)

17

من از راه حل هایی که این بانک ارائه می دهد، راضی هستم.

 

 

 

 

 

18

من از عملکرد خودم برای استفاده از خدمات این بانک راضی هستم.

 

 

 

 

 

 

19

معتقد هستم استفاده از خدمات الکترونیک بانک یک تصمیم درست است.

 

 

 

 

 

   
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد