دانشگاه آزاد اسلامی
واحد اراک
دانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانی
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد
گرایش : داخلی
عنوان:بررسی تاثیر عوامل موثر بر رضایت از بانکداری الکترونیک( بانک قوامین استان مرکزی)
استاد راهنما :
دکتر محسن سلیمانی
استاد مشاور:
دکتر احمد سرلک
نگارش:
حسن مظلومی عراقی
زمستان 1393
پرشسنامه:جناب اقای شکیب نیا
متغیر |
شماره |
شرح ســوال |
کاملاً موافقم |
موافقم |
نظری ندارم |
مخالفم |
کاملاً مخالفم |
منبع |
دسترسی |
1 |
خدمات الکترونیک بانک قوامین بانک در کوتاه ترین زمان در دسترس است. |
|
|
|
|
|
شانگ و لیا |
2 |
خدمات الکترونیک بانک قوامین بانک بی وقفه و در هر زمان می تواند کارکند. |
|
|
|
|
|
||
3 |
مراکز زیادی برای استفاده از وب سایت بانک وجود دارد. |
|
|
|
|
|
||
سهولت استفاده |
4 |
من فکر می کنم که یادگیری استفاده از بانکداری آنلاین، آسان است. |
|
|
|
|
|
نسری و چارفدین(2012 |
5 |
من فکر می کنم که استفاده از بانکداری آنلاین، نیازمند تلاش ذهنی و درگیری ذهنی زیادی نیست. |
|
|
|
|
|
||
6 |
من فکر می کنم که استفاده از بانکداری آنلاین برای به انجام رساندن وظایف بانکی ام، ساده و آسان است. |
|
|
|
|
|
||
7 |
حرکت و جستجو در وب سایت بانک قوامین آسان است. |
|
|
|
|
|
||
اعتماد |
8 |
من به خدمات آنلاین بانکی اعتماد دارم و خدمات مورد نیاز خود را از سیستم آنلاین این بانک تهیه خواهم کرد. |
|
|
|
|
|
پاپاس و همکاران(2014) |
9 |
من معتقد هستم که خدمات آنلاین بانکی قابل اعتماد هستند. |
|
|
|
|
|
||
10 |
من معتقد هستم که این بانک در خدمات آنلاین بانکی به تعهدات خود عمل می کند. |
|
|
|
|
|
||
11 |
من به اطلاعاتی که وب سایت بانک بانک قوامین ارائه می دهد اعتماد دارم. |
|
|
|
|
|
||
سودمندی |
12 |
من فکر می کنم که استفاده از بانکداری آنلاین، من را قادر خواهد کرد که وظایفم را با سرعت بیشتری انجام دهم. |
|
|
|
|
|
نسری و چارفدین(2012 |
13 |
من فکر می کنم که استفاده از بانکداری آنلاین، من را قادر خواهد کرد تا کارهایم را آسان تر انجام دهم. |
|
|
|
|
|
||
14 |
من فکر می کنم که بانکداری آنلاین، مفید است. |
|
|
|
|
|
||
|
15 |
من فکر می کنم استفاده از بانکداری آنلاین سودمنداست. |
|
|
|
|
|
|
رضایتمندی |
16 |
من از خدمات آنلاین این بانک راضی هستم. |
|
|
|
|
|
لین و همکاران(2014) |
17 |
من از راه حل هایی که این بانک ارائه می دهد، راضی هستم. |
|
|
|
|
|
||
18 |
من از عملکرد خودم برای استفاده از خدمات این بانک راضی هستم. |
|
|
|
|
|
||
|
19 |
معتقد هستم استفاده از خدمات الکترونیک بانک یک تصمیم درست است. |
|
|
|
|
|