بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه بررسی نقش دانش ذهنی محصول بر انتخاب ویژگی های محصول

دانشگاه آزاد اسلامی

واحد اراک

دانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانی

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

 گرایش : داخلی

عنوان:

بررسی نقش دانش ذهنی محصول بر انتخاب ویژگی های محصول

 (مطالعه موردی: دارندگان تلفن همراه در شهروندان شهرستان اراک)

استاد راهنما :

دکتر عباس شیخان

نگارش:

صالح صالحی

زمستان 1393  


پرسشنامه:جناب اقای شکیب نبا


به سوالات زیر با توجه به ذهنیت خود جواب بدهید:

سوالات

کاملا موافقم

موافقم

نظری ندارم

مخالفم

کاملا مخالفم

  1. من در مقایسه با یک فرد عادی، اطلاعات بیشتری در مورد گوشی های تلفن همراه دارم.

 

 

 

 

 

  1. من اهمیت تفاوت هایی که در ویژگی های گوشی های تلفن همراه هست را می دانم.

 

 

 

 

 

  1. من می دانم چگونه خصوصیات متفاوت گوشی های تلفن همراه را با هم مقایسه کنم.

 

 

 

 

 

  1. من کاملا جنبه های متفاوت گوشی های تلفن همراه (مانند فنی، زیبایی شناختی، عملکرد و مسایلی از این دست) را می شناسم.

 

 

 

 

 

  1. اگر گوشی خراب بشود، دسترسی به فروشنده مشکل است.

 

 

 

 

 

  1. گوشی خریداری شده ممکن است شامل خدمات پس از فروش نگردد.

 

 

 

 

 

  1. داشتن گوشی همراه بر تصوری که اطرافیان از من دارند تاثیر گذار است.

 

 

 

 

 

  1. برند گوشی تلفن همراه من ممکن است برای دوستان و اطرافیان شناخته شده نباشد.

 

 

 

 

 

  1. گوشی تلفن همراه من ممکن است اصلی نباشد.

 

 

 

 

 

  1. کیفیت واقعی گوشی ممکن است با کیفیت ادعا شده منطبق نباشد.

 

 

 

 

 

  1. استفاده از گوشی تلفن همراه ممکن است برای سلامتی مضر باشد.

 

 

 

 

 

  1. تلفن همراه بر میزان شنوایی تاثیر منفی می گذارد.

 

 

 

 

 

 

   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد