بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه "مقاوم سازی منابع درآمدی سازمان صداوسیما با رویکرد اقتصاد مقاومتی"

پرسشنامه "مقاوم سازی منابع درآمدی سازمان صداوسیما با رویکرد اقتصاد مقاومتی"

بنده مهدی محسنی هستم دانش آموخته رشته مدیریت رسانه دانشگاه صداوسیما


با سلام و احترام؛
پرسشنامه ای را که ملاحظه می فرمایید به منظور انجام تحقیقی دانشگاهی با عنوان "تطبیق شیوه های منابع تأمین کننده مالی سازمان صداوسیما با ویژگی های اقتصاد مقاومتی" طراحی و تهیه شده و برای شما فرهیخته محترم ارسال گردیده است.
------------------------------------------
روش انجام این پژوهش دلفی است.
این پرسشنامه از دوبخش تشکیل شده است.
------------------------------------------

در بخش اول مصاحبه شونده می بایست از میان ویژگی های اقتصاد مقاومتی (بیان شده توسط مقام معظم رهبری)، مواردی را که قابلیت به کارگیری در مقاوم سازی منابع تأمین مالی سازمان صداوسیما هستند را انتخاب نمایند. درواقع عدم انتخاب هر گزینه، بیانگر عدم موضوعیت آن گزینه در ارتبط با منابع تأمین مالی سازمان صداوسیماست.

بخش دوم شامل 12 دسته از 64 شیوه تأمین مالی سازمان صداوسیماست که از پژوهشی با عنوان «شناسایی شیوه های نوین درآمدزایی برای سازمان صداوسیمای ج.ا.ا.» به دست آمده است. در این بخش از مصاحبه شونده در خواست می شود تا با در نظر گرفتن ویژگی های انتخابی در مرحله قبل، برای هر کدام از دسته های 12 گانه، آن ویژگی ها را تطبیق دهد. به عبارت دیگر با تأیید هر ویژگی اقتصاد مقاومتی برای یک دسته خاص، مصاحبه شونده بیان می دارد آن دسته خاص، برخوردار از این ویژگی اقتصاد مقاومتی است.


    بخش اول: انتخاب ویژگی های اقتصاد مقاومتی برای انتخاب منابع تأمین مالی سازمان صداوسیما

    در این بخش از مصاحبه شونده درخواست می شود تا معیارهای انتخاب منابع تأمین مالی برای سازمان صداوسیما را انتخاب کند. به عبارت دیگر اگر سازمان صداوسیما بخواهد از میان چند منبع مالی، یکی را انتخاب نماید، باید چه معیارهایی را برای انتخاب یک منبع مقاوم و مطمثن در نظر بگیرد. به عنوان مثال آیا ویژگی "فساد ستیزی" شاخص مناسبی برای تعیین رجحان منبع الف بر منبع ب است؟ یا اینکه اساسا این شاخص، موضوعیت بحث در رابطه با انتخاب منابع مالی سازمان صداوسیما را ندارد.

    بخش دوم: انطباق ویژگی های اقتصاد مقاومتی با منابع 12 گانه تأمین مالی سازمان صداوسیما

    این بخش از 12 قسمت تشکیل شده است. مصاحبه شونده در این مرحله برای هر منبع تأمین مالی، ویژگی هایی انتخاب می کند. به عبارت دیگر هر کدام از منابع 12 گانه، به طور ذاتی برخوردار از ویژگی هایی است و مصاحبه شونده می بایست با توجه به گزینه های موجود، این ویژگی ها را بیان کند. اما تنها از میان ویژگی های انتخاب کرده در بخش اول.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد