بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه عنوان: بررسی رابطه تعهد و آسیب­پذیری در کسب وکار با وفاداری مشتریان

عنوان: بررسی رابطه تعهد و آسیب­پذیری در کسب وکار با وفاداری مشتریان(مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی اراک)

استاد راهنما: دکتر مجید غیاثی

نگارش: احسان طهماسبی

دانشجو: نسا صادقی

  پاسخ دهنده گرامی ضمن عرض سلام

احتراماً، پرسشنامه ذیل در خصوص"بررسی رابطه تعهد مبتنی بر آسیب پذیری در کسب وکار با وفاداری مشتریان در صنعت بیمه (مورد مطالعه: سازمان تامین اجتماعی در شهر اراک)" طراحی گردیده است. خواهشمند است با پاسخ به سئوالات ما را در انجام هر چه بهتر این تحقیق یاری فرمائید.

مشخصات تکمیل کننده پرسشنامه:

1)سن:             20-30               31-40                41-50                50 به بالا

2)میزان تحصیلات:           دیپلم و زیر دیپلم              لیسانس                فوق لیسانس

جنسیت:                 زن                   مرد

استفاده از نفوذ اجباری

1-این سازمان به خاطر هماهنگی با رفتار مطلوب بازاریابی مورد تشویق روسا قرار می گیرد.

کاملا موافقم                               موافقم             نظری ندارم               مخالفم           کاملا مخالفم

2-این سازمان مشتری را در مورد پایان ارائه خدمات در برخی شرایط آگاه می کند.

کاملا موافقم                موافقم           نظری ندارم               مخالفم           کاملا مخالفم

3-برای موفقیت در این شغل اغلب کارکنان لازم است تمایل و علاقه شخصی نشان دهند.

کاملا موافقم                موافقم           نظری ندارم               مخالفم           کاملا مخالفم

مبادله

4-من اغلب دیگران را برای بیمه کردن تشویق می کنم .

کاملا موافقم                موافقم           نظری ندارم               مخالفم           کاملا مخالفم

5- من انتظار دارم کارکنان سازمان علاقه شخصی خود را در حفظ رابطه با من نادیده بگیرند.

کاملا موافقم                موافقم            نظری ندارم               مخالفم           کاملا مخالفم

وابستگی

6-سازمان برای موفقیت شغلی خود به ما وابستگی شدیدی دارد.

کاملا موافقم                موافقم            نظری ندارم               مخالفم           کاملا مخالفم

7- هدف جهت گیری سازمان کاهش هزینه های مشتریان است.

کاملا موافقم                موافقم           نظری ندارم               مخالفم           کاملا مخالفم

8-اگر سازمان یک مشتری را از دست بدهد تاثیر آن بر روی کارش فاجعه آور خواهد بود.

کاملا موافقم                موافقم           نظری ندارم               مخالفم           کاملا مخالفم

عدم اطمینان در تصمیم گیری

9-سازمان ما به سرعت در حال تغییر است و من نمی دانم با چه فردی باید قرارداد ببندم.

کاملا موافقم                موافقم           نظری ندارم               مخالفم           کاملا مخالفم

10-راهکارهای حقوقی برای مشتریان واضح نیست و من نمی دانم از کجا شروع کنم.

کاملا موافقم                موافقم           نظری ندارم               مخالفم           کاملا مخالفم

مدیریت ارتباط با مشتری

11-شما می توانید بر روی منابع، توانایی و دارایی شرکا در موارد خاص تکیه کنید.

کاملا موافقم                موافقم           نظری ندارم               مخالفم           کاملا مخالفم

12-هدف سازمان تامین اجتماعی سازگاری با اهداف مشتریان است.

کاملا موافقم                موافقم           نظری ندارم               مخالفم           کاملا مخالفم

13-سازمان تغییراتی به روز برای سرمایه گذاری بر روی رابطه با مشتری انجام می دهد.

کاملا موافقم                موافقم            نظری ندارم               مخالفم           کاملا مخالفم

اعتماد

14-سازمان همیشه به قولهایش عمل می کند.

کاملا موافقم                موافقم          نظری ندارم               مخالفم           کاملا مخالفم

15-ما اطلاعاتی را که سازمان به ما ارائه می دهد باور داریم.

کاملا موافقم                موافقم           نظری ندارم               مخالفم           کاملا مخالفم

16-ما اطمینان داریم که سازمان بهترین سود را برای ما در نظر دارد.

کاملا موافقم                موافقم           نظری ندارم               مخالفم           کاملا مخالفم

17-رابطه ما با سازمان تحت تاثیر اعتماد است.

کاملا موافقم                موافقم           نظری ندارم               مخالفم           کاملا مخالفم

18-ما محتاط برخورد کردن با سازمان را ضروری می دانیم.

کاملا موافقم                موافقم          نظری ندارم               مخالفم           کاملا مخالفم

تعهد مبتنی بر آسیب پذیری

19-رابطه ای که سازمان با مشتریان دارد رابطه ای است که ما مشتریان کاملاً به آن متعهد هستیم.

کاملا موافقم                موافقم          نظری ندارم               مخالفم           کاملا مخالفم

20-من قصد حفظ رابطه بلندمدت با سازمان را دارم.

کاملا موافقم                موافقم           نظری ندارم               مخالفم           کاملا مخالفم

وفاداری

21- من به حمایت خود از این سازمان تا چند سال آینده ادامه می دهم.

کاملا موافقم                موافقم            نظری ندارم               مخالفم           کاملا مخالفم

22- من در مورد این سازمان پیش دوستانم مثبت صحبت می کنم.

کاملا موافقم                موافقم           نظری ندارم               مخالفم           کاملا مخالفم

23- من به سازمان بیمه نظراتی را پیشنهاد می کنم.

کاملا موافقم                موافقم           نظری ندارم               مخالفم           کاملا مخالفم

24-سازمان تامین اجتماعی پذیرای عموم مشتریان با هر شرایطی می باشد.

کاملا موافقم                موافقم           نظری ندارم               مخالفم           کاملا مخالفم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد