بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه بررسی تأثیر روانی ادراکی و درگیری ذهنی پایدار بر درگیری ذهنی موقعیتی در خریدهای آنلاین

بررسی تأثیر روانی ادراکی و درگیری ذهنی پایدار بر درگیری ذهنی موقعیتی در خریدهای آنلاین

استاد راهنما: دکتر حسن اسماعیل پور

نگارش: سمیه اسکندری مهرآبادی

  با سلام و احترام

پاسخ دهنده ی محترم، پرسشنامه ای که در اختیار شماست به منظور جمع آوری اطلاعات برای انجام یک پروژه ی تحقیقاتی است. بنابراین کمک و مشارکت شما عزیزان در این زمینه حیاتی و ارزشمند است.

از آنجا که صداقت شرط ضروری تحقیق است بی نهایت خرسند و سپاسگذار خواهم بود که با صداقت کامل به این سوالات پاسخ دهید.

جنسیت: زن 5  مرد5

سن: بین 21-30 سال5  بین 31 تا 40 سال  5  بین 41 تا 50 سال 5  51 سال و بالاتر 5

تحصیلات: زیر دیپلم 5 دیپلم 5 فوق دیپلم 5 لیسانس5  فوق لیسانس و بالاتر 5

روان سازی ادراکی

1-وب سایت به آسانی خوانده می شود.

کاملاً موافقم        موافقم نظری ندارم          مخالفم                 کاملاً مخالفم

2-تصاویر وب سایت کیفیت خوبی دارد.

کاملاً موافقم        موافقم نظری ندارم          مخالفم                 کاملاً مخالفم

تلاش شناختی

3-من برای جستجو و بررسی محصولات در وب سایت تلاش زیادی کردم.

کاملاً موافقم        موافقم نظری ندارم          مخالفم                 کاملاً مخالفم

4-مدت زمان طولانی به جستجوی وب سایت اختصاص داده ام.

کاملاً موافقم        موافقم نظری ندارم          مخالفم                 کاملاً مخالفم

5-در مورد محصولی که می خواهم انتخاب کنم به سختی فکر کرده ام.

کاملاً موافقم        موافقم نظری ندارم          مخالفم                 کاملاً مخالفم

درگیری پایدار

6-معمولاً هر سال یکبار خرید اینترنتی لباس دارم.

کاملاً موافقم        موافقم نظری ندارم          مخالفم                 کاملاً مخالفم

7-بخش مهمی از زندگی و فعالیت های من شیک پوشی است.

کاملاً موافقم        موافقم نظری ندارم          مخالفم                 کاملاً مخالفم

8-من علاقه مند به خرید از بوتیک یا فروشگاه های خاص مد اینترنتی را دارم تا غرفه های فروشگاه غیرمجازی.

کاملاً موافقم        موافقم نظری ندارم          مخالفم                 کاملاً مخالفم

9-معمولا به مد روز لباس می پوشم.

کاملاً موافقم        موافقم نظری ندارم          مخالفم                 کاملاً مخالفم

لذت بخش بودن

10-من سرگرم برقراری ارتباطی متقابل با وب سایت هستم.

کاملاً موافقم        موافقم نظری ندارم          مخالفم                 کاملاً مخالفم

11-وب سایت احساس لذت فراوانی برای من فراهم می کند.

کاملاً موافقم        موافقم نظری ندارم          مخالفم                 کاملاً مخالفم

12-از جستجو در وب سایت لذت می برم.

کاملاً موافقم        موافقم نظری ندارم          مخالفم                 کاملاً مخالفم

درگیری موقعیتی

13-من دریافتم که جستجوی وب سایت بسیار جذاب می باشد.

کاملاً موافقم        موافقم نظری ندارم          مخالفم                 کاملاً مخالفم

14-من دریافتم که جستجوی وب سایت ضعیف است.

کاملاً موافقم        موافقم نظری ندارم          مخالفم                 کاملاً مخالفم

قصد خرید

15-این احتمال است که محصولات را از این وب سایت خریداری کنم.

کاملاً موافقم        موافقم نظری ندارم          مخالفم                 کاملاً مخالفم

16-در حالیکه قیمت ها نشان داده شده، به خرید محصولات از این وب سایت می پردازم.

کاملاً موافقم        موافقم نظری ندارم          مخالفم                 کاملاً مخالفم

17-ممکن است که به خرید محصولات از این وب سایت توجه کنم.

کاملاً موافقم        موافقم نظری ندارم          مخالفم                 کاملاً مخالفم

18-مایلم که محصولات را از این وب سایت خرید کنم.

کاملاً موافقم        موافقم نظری ندارم          مخالفم                 کاملاً مخالفم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد