بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه نقش احساسات در مشتریان آنلاین

نقش احساسات در مشتریان آنلاین(مطالعه: اداره کل بیمه سلامت استان لرستان)

استاد راهنما: دکتر سعید عبدالمنافی

نگارش: کیومرث بصیری

  پاسخ دهنده محترم، پرسشنامه حاضر برای انجام پژوهشی تهیه شده است. خواهشمند است با تکمیل این پرسشنامه در انجام این پژوهش سهیم باشید. از اینکه وقت خود را در تکمیل این پرسشنامه در اختیار بنده قرار می­دهید؛ کمال سپاسگزاری را دارم.

کیومرث بصیری؛ دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

جنسیت: زن 5    مرد5   

 تحصیلات: زیر دیپلم 5 دیپلم 5 فوق دیپلم 5 لیسانس5  فوق لیسانس و بالاتر 5

 

ردیف

گویه ها

 

 

 

کاملاً موافقم

موافقم

نه موافقم نه مخالفم

مخالفم

کاملاً مخالفم

1

من احساس می­کنم که بیشتر تجارب من از کنترل کردن اطلاعات این سایت است.

 

 

 

 

 

2

من می توانم آزادانه آن اطلاعاتی که می­خواهم را از طریق سایت ببینم.

 

 

 

 

 

3

من اتفاقی اطلاعات آنلاین را کنترل می­کنم.

 

 

 

 

 

4

طراحی این وب سایت آرام بخش است.

 

 

 

 

 

5

این وب سایت هیجان برانگیز است.

 

 

 

 

 

6

من به استفاده کردن از خدمات این وب سایت خوشحال هستم.

 

 

 

 

 

7

من به استفاده کردن از خدمات این وب سایت راضی هستم.

 

 

 

 

 

8

من به استفاده کردن از خدمات این وب سایت امیدوار هستم.

 

 

 

 

 

9

وب سایت احساس لذت فراوانی برای من ایجاد می­کند.

 

 

 

 

 

10

از جستجو در وب سایت لذت می برم.

 

 

 

 

 

11

این سایت حاوی اطلاعات مفید برای من است.

 

 

 

 

 

12

این سایت آگاهی های لازم را به من می دهد.

 

 

 

 

 

   
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد