بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه بررسی رفتار خرید گذری مشتریان در فروشگاه های تخصصی و سوپرمارکت های بزرگ

بررسی رفتار خرید گذری مشتریان در فروشگاه های تخصصی و سوپرمارکت های بزرگ 

استاد راهنما: دکتر نادره السادات نجفی زاده

استاد مشاور: دکتر سید عباس نجفی زاده

نگارش: مائده ملک محمدی

 پرسشنامه ای که پیش روی شماست به منظورانجام یک پژوهش دانشگاهی طراحی شده است. لطفاً با بذل لطف و صبر و پاسخگویی دقیق به هر یک از سؤالات، پژوهشگر را در تحقق اهداف تحقیق مورد نظر یاری نمایید. بی شک پاسخهای جنابعالی موجب غنای تحقیق است.

با سپاس بی کران

دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

Rounded Rectangle: جنسیت: زن 5		مرد5
تحصیلات:زیر دیپلم 5   دیپلم 5 فوق دیپلم 5   لیسانس 5  فوق لیسانس و بالاتر 5
خرید از سوپر مارکت 5                   خرید از فروشگاه تخصصی مواد غذایی5

 

 

 

 

 

 

 


دسته بندی محصولات

  1. من از فروشگاه هایی خرید می کنم که بهترین کیفیت را فراهم کرده باشد.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

2- برای من مهم است اگر فروشگاه مجموعه متنوع و گسترده ای از مواد غذایی تازه را داشته باشد.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

3- برای من مهم است اگر فروشگاه تنوع گسترده ای از آیتم های مواد غذایی را داشته باشد.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

آگاهی از قیمت

4- ارزشی ندارد که وقت زیادی را صرف یافتن کالاها با قیمت ارزان بنمایم.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

5- من ترجیح می دهم کالاهای مورد نیازم را از چندین فروشگاه تهیه کنم حتی اگر قیمت شان برای من بالاتر برود.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

6- پولی که از جستجو برای خرید کالای ارزان صرفه جویی می شود به زمان صرف شده برای یافتن آنها نمی ارزد.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

سهولت کالا

7- برنامه ریزی، خرید، آماده سازی و سِرو  وعده غذایی که نیاز به فکر کمتری داشته باشد بهتر است.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

8- من وعده غذایی را ترجیح می دهم  که به آسانی برنامه ریزی، خرید، آماده و سِرو شود.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

9- من ترجیح می دهم تا آنجا که ممکن است زمان کمتری صرف برنامه ریزی، خرید، آماده سازی و سِرو وعده های غذایی کنم.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

انگیزه ناگهانی تمایل به خرید

10- اغلب بدون برنامه ریزی قبلی مواد غذایی مورد نیازم را می خرم.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

11- من امروز به میزان بسیار کمی برنامه ریزی کردم که فردا چه مواد غذایی خرید کنم.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

12- من اغلب مواد غذایی را بدون فکرکردن درباره ی خواص آن می خرم.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

13- بیشتر خریدهای مواد غذایی من به شدت از قبل برنامه ریزی شده اند.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

فشار زمانی درک شده

14-من از اغلب آدمهایی که در اطرافم می شناسم گرفتارترم و وقت کمتری برای خرید دارم.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

15-اغلب در طول روز برای من زمان کافی وجود ندارد تا کارهایی که می خواهم را انجام دهم.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

16-اغلب احساس می کنم که با کمبود وقت مواجه شده ام.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

    


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد