بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه بررسی ارتباط میان طراحی وب سایت با احساس و رفتار مصرف کننده

بررسی ارتباط میان طراحی وب سایت با احساس و رفتار مصرف کننده(مطالعه موردی: بانک ملی شهر اراک)

استاد راهنما: دکتر پیمان غفاری آشتیانی

استاد مشاور: دکتر غلامعلی حاجی

نگارش: علی صفایی اصل

پرسشنامه تحقیق

به نام خدا

پاسخگوی گرامی

با سلام و احترام

     پرسشنامه ای که پیش روی شماست به منظورانجام یک پژوهش دانشگاهی طراحی شده است. لطفاً با بذل لطف و صبر و پاسخگویی دقیق به هر یک از سؤالات، پژوهشگر را در تحقق اهداف تحقیق مورد نظر یاری نمایید. بی شک پاسخ­های جنابعالی موجب غنای تحقیق است.

   رضایتمندی

1-تجربه استفاده از این وب سایت مرا قانع کرد.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

2-من از سرویس های آنلاین این وب سایت راضی هستم.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

3-من از ارتباط با این وب سایت خوشحال هستم.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

4-من احساس می کنم به استفاده از وب سایت بانک علاقمند شده ام.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

5-من معتقد هستم استفاده از وب سایت این بانک یک تصمیم درست است.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

نگرش ها نسبت به وب سایت

6-من به استفاده از این وب سایت ادامه می دهم.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

7-من دوست دارم مجدداً از این وب سایت بازدید کنم.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

8-به طور کلی نگرش من نسبت به این وب سایت خوب است.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

ریسک های دریافت شده

9-من فکر می کنم خرید کالا از این وب سایت ریسک می باشد.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

10-من فکر می کنم در خرید محصول از این وب سایت ریسک زیادی وجود دارد.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

قصد خرید آنلاین

11-من از این وب سایت خریداری می کنم.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

12-من این وب سایت را به افراد دیگر توصیه می کنم.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

اعتماد

13-من معتقد هستم بانک های آنلاین در شعبه هایشان حرفه ای هستند.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

14-من معتقد هستم بانک های آنلاین در نظر دارند که به تعهدات شان عمل کنند.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

15-به نظر می رسد این وب سایت در وعده های خود صادقانه است.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

16-مایل هستم اطلاعات شخصی ام را از این وب سایت فراهم کنم.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

17-من معتقد هستم می توانم به تعهداتی که این وب سایت ایجاد کرده است اعتماد کنم.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

طراحی وب سایت خوب

18-من معتقد هستم اطلاعات در این وب سایت به درستی شرح داده شده است.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

19-من معتقد هستم اطلاعات به وضوح در صفحه اصلی سازمان یافته است.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

20-من معتقد هستم وب سایت جذاب به نظر می رسد.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

21-من معتقد هستم وب سایت از ویژگیهای چندرسانه ای به درستی استفاده کرده است.

کاملاً موافقم 5

موافقم 5

نظری ندارم 5

مخالفم 5

کاملاً مخالفم 5

 

   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد