بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه:بررسی تشخیص وشناخت برند در فروشگاه زنجیره ای

پرسشنامه:بررسی تشخیص وشناخت برند در فروشگاه زنجیره ای

استاد راهنما : دکتر پیمان غفاری

دانشجو: حامد حبیبی

گرد اورنده: محسن سالی

دانشگاه: سراسری اراک

    

1.فروشگاه رفاه همان فروشگاهی است که همیشه دوست داشته ام از ان خرید کنم؟

1.کاملا موافقم          2.موافقم          3.نظری ندارم          4.مخالفم

2.من حتی دوست دارم اطلاعات بیشتری در مورد این فروشگاه داشته باشم؟

1.کاملا موافقم          2.موافقم          3.نظری ندارم          4.مخالفم

3.حالت ظاهری فروشگاه برای من مهم استو من فکر میکنم فروشگاه باید زیبا باشد؟

1.کاملا موافقم          2.موافقم          3.نظری ندارم          4.مخالفم

4.به نظر من به طور کلی این فروشگاه تمام برند ها رو به طور کامل عرضه میکند؟

1.کاملا موافقم          2.موافقم          3.نظری ندارم          4.مخالفم

5.پرسنل این فروشگاه باید لباسهای مرتب وزیبا پوشیده باشنداین موضوع برای من مهم است؟

1.کاملا موافقم          2.موافقم          3.نظری ندارم          4.مخالفم

6.نام فروشگاه رفاه همواره اگاهی کاملی از محصولات و خدمات ان در ذهن تداعی میکند؟

1.کاملا موافقم          2.موافقم          3.نظری ندارم          4.مخالفم

7.به نظر من فروشگاه رفاه نشان دهنده شناخت کاملی از یک فروشگاه زنجیره ای است که تمام توقعات من را براورده می کند؟

1.کاملا موافقم          2.موافقم          3.نظری ندارم          4.مخالفم

8.نام فروشگاه رفاه القا کننده عرضه محصولاتی با کیفیت مطلوب در ذهن مشتری است ؟

1.کاملا موافقم          2.موافقم          3.نظری ندارم          4.مخالفم

9.نام تجاری این فروشگاه از لحاظ کیفیت ادراک شده در ذهن مشتری در راس تمام فروشگاه های زنجیره ای هست ؟

1.کاملا موافقم          2.موافقم          3.نظری ندارم          4.مخالفم

10.مسائل ظاهری فروشگاه برای من اهمیتی ندارد ؟

1.کاملا موافقم          2.موافقم          3.نظری ندارم          4.مخالفم

11.فروشگاه رفاه اخرین طبقات مختلف محصولات رابه مشتریان ارائه میدهد؟

1.کاملا موافقم          2.موافقم          3.نظری ندارم          4.مخالفم

   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد