بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه بررسی عوامل مؤثر در تغییر مشتریان ناراضی به مبلغان شرکت

بررسی عوامل مؤثر در تغییر مشتریان ناراضی به مبلغان شرکت ؛ در بخش تلفن همراه شرکت مخابرات استان مرکزی

 

استاد راهنما :

سرکار خانم دکتر نجفی زاده

 

 

رشته تحصیلی :

مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

 

نگارش گر :

حمیدرضا عزیزی

 

سال :

1394

 

 

تهیه کننده :

صبا رضایی


مشخصات فردی :

  1. سن پاسخگو:  .......................................             
  2. وضعیت تاهل:    مجرد  5              متاهل 5
  1. جنسیت :    مرد    5            زن  5
  2. میزان تحصیلات :  دیپلم و کمتر  5      فوق دیپلم  5        لیسانس  5           فوق لیسانس 5    دکتری 5
  3. فرمائید ؟ .....................  سال          6- آیا تا کنون از سایر شرکتهای ارائه دهنده خدمات تلفن همراه استفاده کرده اید؟

     1) خیر   5                                      2) بلی    5                                                                                 

    7-  مهمترین دلیل انتخاب شرکت مخابرات بعنوان سرویس دهنده خدمات تلفن همراه  را  ذکر فرمائید ؟               

    کاملا مخالفم

    مخالفم

    نظری ندارم

    موافقم

    کاملا موافقم

    پرسش ها

     

     

     

     

     

    1 . درک میزان تلاش

     

     

     

     

     

    پرسنل برای حل مشکل سخت کار می کنند.

    الف

     

     

     

     

     

    پرسنل تمام تلاش خود را برای حل مشکل می کنند.

    ب

     

     

     

     

     

    پرسنل در حل و فصل مشکل بسیار دست داشته اند.

    ج

     

     

     

     

     

    2 .  درک میزان عدالت

     

     

     

     

     

    بعد از پر کردن فرم انتقاد، نتیجه عادلانه بود.

    الف

     

     

     

     

     

    شرکت آنچه که ما نیاز داریم ، فراهم نموده است.

    ب

     

     

     

     

     

    شرکت بی درنگ و عادلانه به نیازهای من پاسخ داده است.

    ج

     

     

     

     

     

    شرکت درهنگام برخورد با مشکل من انعطاف پذیر بود.

    د

     

     

     

     

     

    سیاست ها و رویه های شرکت برای برخورد با نگرانی های من مناسب بود.

    ه

     

     

     

     

     

    این شرکت به قدر کافی در مورد مشکل من نگران بود.

    و

     

     

     

     

     

    شرکت با من به طور مناسب ارتباط برقرار کرد.

    ز

     

     

     

     

     

    3 .  رضایت پس از اصلاح و بهبودی

     

     

     

     

     

    من از خدمات تلفن همراه شرکت از زمانی که مشکل مرا حل کرده اند، راضی هستم .

    الف

     

     

     

     

     

    برداشت و تصور من از خدمات تلفن همراه شرکت بهتر شده است ، چرا که آنها مشکل من  را حل کرده اند.

    ب

     

     

     

     

     

    4 .  وفاداری

     

     

     

     

     

    این شرکت اولین انتخاب من برای این نوع از خدمات است.

    الف

     

     

     

     

     

    من قصد دارم که به عنوان مشتری این شرکت در آینده بمانم .

    ب

     

     

     

     

     

    5 .  تعهد

     

     

     

     

     

    من می خواهم که با ارائه دهنده خدمات تلفن همراه ارتباط تنگاتنگی برقرار کنم .

    الف

     

     

     

     

     

    شرکت و من به حفظ رابطه متقابل رضایت بخش متعهد هستیم.

    ب

     

     

     

     

     

    6 .  تبلیغ شفاهی

     

     

     

     

     

    من به طور قطع ومثبت در مورد شرکت با  دیگران صحبت خواهم کرد.

    الف

     

     

     

     

     

    من دوستانم را به استفاده از خدمات این شرکت تشویق خواهم کرد.

    ب

     

     

     

     

     

    من این شرکت را به افرادی که از من برای کسب اطلاعات  سوال می کنند ،توصیه خواهم کرد.

    ج

            

     

            1) قیمت مناسب   5        2) کیفیت  5          3) تبلیغات 5         4) سایر موارد 5  ßذکر مورد :  .....................

     

                   8- میزان رضایت خویش را از خدمات تلفن همراه  شرکت مخابرات استان مرکزی  ذکر فرمائید ؟

                           1 ) خیلی زیاد  5          2) زیاد 5             3) متوسط  5           4) کم  5             5) خیلی کم 5

    9- خواهشمند است در خصوص گویه های  مندرج در جدول زیر  با عبارات  کاملاً موافقم ، موافقم ،  نظری ندارم ، مخالفم و  کاملاً مخالفم ، اظهار نظر فرمائید.

  4.  

             10- در پایان چنانچه در جهت جلب رضایت و وفاداری مشترکین خدمات تلفن همراه شرکت مخابرات دارای پیشنهادی می باشید ذکر فرمائید.

     

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد