بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه کارت امتیاز متوازن

کارت امتیاز متوازن

 

استاد راهنما :

سرکار خانم دکتر نجفی زاده

 

استاد مشاور :

جناب آقای دکتر سعید عبدالمنافی

 

رشته تحصیلی :

مدیریت بازرگانی گرایش داخلی

 

نگارش گر :

خانم مینو تاثریان

 

سال :

1393

 

 

 

 

تهیه کننده :

صبا رضایی

همکار گرامی

این پرسشنامه بخشی از یک پایان نامه کارشناسی ارشد بوده و در راستای ارزیابی عملکرد شعب بانک سامان شهرستان با توجه به مدل کارت امتیاز متوازن تدوین شده است. از آنجا که رسیدن این کار به نتیجه بایسته در گروه اطلاعاتی است که بدست شما پاسخ دهنده ارجمند ارائه می گردد، امید است با پاسخ های دقیق خود، امکان تجزیه و تحلیل درست و شناسایی راهکارهای مناسب را فراهم نمایید. لازم به ذکر است که از پاسخ های شما فقط و فقط در این پژوهش و با هدف بهبهود عملکرد و ارائه خدمات مناسب تر بهره گیری خواهد شد، و برای اطمینان بخشیدن بیشتر به شما و آسودگی در پاسخگویی به پرسشها، هویت پاسخگو پرسیده نشده است.

جنسیت:                                زن □                      مرد □

سن:                        30-20 سال □                     40-31 سال □                     41 سال و بالاتر □

سابقه کار: تا 5 سال □         بیش از 5 و تا 10 سال □     بیش از 10 و تا 15 سال □   بیش از 15 سال □

بالاترین مدرک تحصیلی:

ردیف

پرسش

خیلی زیاد

زیاد

متوسط

کم

خیلی کم

1

میزان تشریفات و مقررات اداری در انجام امور چقدر است؟

 

 

 

 

 

2

تا چه اندازه از تسهیلات، مساعدت ها، حقوق و وظایف خود اطلاع دارید؟

 

 

 

 

 

3

چقدر آشنایی با تسهیلات، مساعدت ها، حقوق و وظایف خود در بانک علاقه مندید؟

 

 

 

 

 

4

دوباره کاری و اتلاف وقت در انجام امور را چقدر می دانید؟

 

 

 

 

 

5

در محیط کاری شما، به کار تیمی (گروهی) ، تا چه اندازه اهمیت داده می شود؟

 

 

 

 

 

6

میزان خلاقیت و ابتکار کارکنان به منظور بهبود مستمر فعالیتها و فرآیند ها چقدر است؟

 

 

 

 

 

7

میزان رضایتمندی شما از حقوق و مزایای شغلی چقدر است؟

 

 

 

 

 

8

فرصت ارتقاء و پیشرفت شغلی شما در کار چقدر است؟

 

 

 

 

 

9

تا چه اندازه به شغل خود علاقه مندید؟

 

 

 

 

 

10

از همکارانتان تا چه میزان رضایت دارید؟

 

 

 

 

 

11

آیا از مسئول مستقیم خود رضایت دارید؟

 

 

 

 

 

12

آیا اخلاق خوب را در جذب مشتری موثر می دانید؟

 

 

 

 

 

13

میزان بکارگیری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در شعب چقدر است؟

 

 

 

 

 

14

آیا استفاده از بانکداری الکترونیک موجب تسریع در انجام امور بانکی شده است؟

 

 

 

 

 

15

میزان برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک چقدر است؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیر ارجمند

این پرسشنامه بخشی از یک پایان نامه کارشناسی ارشد بوده و در راستای ارزیابی عملکرد شعب بانک سامان شهرستان تهران با توجه به مدل کارت امتیاز متوازن تدوین شده است. از آنجا که رسیدن این کار به نتیجه بایسته در گروه اطلاعاتی است که بدست شما پاسخ دهنده ارجمند ارائه می گردد، امید است با پاسخ های دقیق خود، امکان تجزیه و تحلیل درست و شناسایی راهکارهای مناسب را فراهم نمایید. لازم به ذکر است که از پاسخ های شما فقط و فقط در این پژوهش و با هدف بهبهود عملکرد و ارائه خدمات مناسب تر بهره گیری خواهد شد، و برای اطمینان بخشیدن بیشتر به شما و آسودگی در پاسخگویی به پرسشها، هویت پاسخگو پرسیده نشده است.

جنسیت:                                زن                       مرد 

سن:                        30-20 سال                      40-31 سال                      41 سال و بالاتر 

سابقه کار: تا 5 سال          بیش از 5 و تا 10 سال      بیش از 10 و تا 15 سال    بیش از 15 سال 

بالاترین مدرک تحصیلی:

ردیف

پرسش

خیلی زیاد

زیاد

متوسط

کم

خیلی کم

1

آیا روند پرداخت وام به مشتریان را نامناسب میدانید؟

 

 

 

 

 

2

زمانبر بودن انجام امور جاری بانک چقدر است؟

 

 

 

 

 

3

میزان سلامت اداری و مالی کارکنان بانک چگونه است؟

 

 

 

 

 

4

میزان شفافیت قوانین و مقرارات بانکی را چگونه میدانید؟

 

 

 

 

 

5

میزان استفاده از خلاقیت و ابتکار کارکنان، به منظور بهبود مستمر فعالیت ها و فرآیند انجام امور چقدر است؟

 

 

 

 

 

6

دوره های آموزشی کارکنان را، تا چه اندازه در جلب و جذب منابع بانک موثر می دانید؟

 

 

 

 

 

7

گرایش کارکنان به تحصیلات دانشگاهی چقدر است؟

 

 

 

 

 

8

میزان اهمیت دادن مدیران به تحصیلات دانشگاهی کارکنان چقدر است؟

 

 

 

 

 

9

کارکنان شعبه چقدر میتوانند در جذب مشتریان موثر باشند؟

 

 

 

 

 

10

داشتن روابط خوب با مشتریان را، تا چه میزان در کارایی و افزایش سپرده ها موثر می دانید؟

 

 

 

 

 

11

سیستمهای فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک، تا چه اندازه رشد داشته است؟

 

 

 

 

 

12

روند رو به رشد بانکداری الکترونیک را در افزایش سپرده ها و جذب مشتریان جدید، تا چه اندازه موثر می دانید؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مشتری گرامی بانک سامان

این پرسشنامه بخشی از یک پایان نامه کارشناسی ارشد بوده و در راستای ارزیابی عملکرد شعب بانک سامان شهرستان تهران با توجه به مدل کارت امتیاز متوازن تدوین شده است. از آنجا که رسیدن این کار به نتیجه بایسته در گروه اطلاعاتی است که بدست شما پاسخ دهنده ارجمند ارائه می گردد، امید است با پاسخ های دقیق خود، امکان تجزیه و تحلیل درست و شناسایی راهکارهای مناسب را فراهم نمایید. لازم به ذکر است که از پاسخ های شما فقط و فقط در این پژوهش و با هدف بهبهود عملکرد و ارائه خدمات مناسب تر بهره گیری خواهد شد، و برای اطمینان بخشیدن بیشتر به شما و آسودگی در پاسخگویی به پرسشها، هویت پاسخگو پرسیده نشده است.

جنسیت:                                زن □                      مرد □

سن:                        30-20 سال □                     40-31 سال □                     41 سال و بالاتر □

بالاترین مدرک تحصیلی:

ردیف

پرسش

خیلی زیاد

زیاد

متوسط

کم

خیلی کم

1

دانش و آگاهی کارکنان بانک سامان جهت پاسخگویی به مشتریان نسبت به پنج سال پیش افزایش قابل ملاحظه ای داشته است

 

 

 

 

 

2

تنوع خدمات بانک سامان نسبت به پنج سال گذشته رشد چشم گیری داشته است

 

 

 

 

 

3

کیفیت خدمات رسانی در بانک سامان نسبت به پنج سال گذشته افزایش یافته است

 

 

 

 

 

4

مشتری مداری و احترام به مشتری در بانک سامان نسبت به پنج سال گذشته بهبود محسوسی داشته است

 

 

 

 

 

5

گسترش خدمات بانکداری الکترونیک بانک سامان در پنج سال گذشته نسبت به سایر بانک ها شتاب بیشتری داشته است

 

 

 

 

 

6

احترام و پاسخگویی به مشتری در بانک سامان نسبت به پنج سال گذشته افزایش یافته است

 

 

 

 

 

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد