بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه شناسایی تاثیر تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی بر قابلیت توسعه محصول جدید

دانشگاه آزاد اسلامی

واحد اراک

دانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانی

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

گرایش: داخلی

عنوان:

شناسایی تاثیر تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی بر قابلیت توسعه محصول جدید (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی و صنعتی استان مرکزی)

 

استاد راهنما:

دکترمحسن نظری

 

نگارش:

لطف اله احمدی نژاد

 

تابستان 1394

 

تهیه کننده :

صبا رضایی


با سلام و احترام

پرسشنامه ایی که ملاحظه می فرمایید به منظور بررسی شناسایی تاثیر تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی بر قابلیت توسعه محصول جدید (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی و صنعتی استان مرکزی) تهیه گردیده است. نظرات شما می تواند در ارزیابی مناسب و دقیق این مطالعه موثر باشد، لذا خواهشمند است در پر کردن پرسشنامه نهایت تمرکز و دقت را مبذول دارید.داده های حاصل از پرسشنامه محرمانه بوده و به جز استفاده آماری، به منظور دیگری مورد استفاده

قرار نخواهد گرفت.جهت تکمیل کردن این پرسشنامه، ابتدا هر عبارت را به دقت خوانده و پس از اطمینان از پاسخ موردنظر از شماره 1 تا 5 یک گزینه را به شرح زیر انتخاب کنید:

  1. نام شرکت :......................................
  2. پست سازمانی: مدیرعامل5 مدیر تولید5 مدیر بازرگانی5 مدیر اداری 5 مشاور5

سرپرست قسمت5 سایر موارد 5

 

3) سابقه کاری: کمتر از 5 سال □ بین 5 تا 10 سال □ 10 تا 15 سال □ 15 تا 20 سال □ بیش از 20 سال□

 

4) میزان تحصیلات پاسخگو : زیر دیپلم و دیپلم□ فوق دیپلم □ کارشناسی □ کارشناسی ارشد و بالاتر□

 

5) جنسیت: مرد□ زن□ 6) سن:.....................سال

7-رشته تحصیلی خویش را ذکر فرمائید ؟................................................ 8- تعداد سنوات خدمت:.............................

 

 

عنوان

کاملا درست

درست

نظری ندارم

اشتباه

کاملا اشتباه

تمایل رابطه

  1. ماخواهان روابط نزدیکتر با شرکت های بازاریابی خارجی هستیم که مزایای تجاری ارایه می دهند.

 

 

 

 

 

  1. ما خواهان افزایش اثربخشی سازمان در هنگام هستیم که رابطه نزدیکی با شرکت های بازاریابی خارجی دارد.

 

 

 

 

 

  1. تسهیم اختصاصی اطلاعات با شرکت های بازاریابی خارجی که به کارایی ما کمک می کنند

 

 

 

 

 

  1. ما روابط (سبک- شریک) نزدیکی با بیشتر شرکت های بازاریابی خارجی خود داریم.

 

 

 

 

 

  1. شرکت های بازاریابی خارجی از نزدیک در فرآیند بازاریابی ما درگیر هستند

 

 

 

 

 

قابلیت هوش بازاریابی

 

 

 

 

 

  1. ما درمورد رقبا و مشتریان اطلاعات زیادی جمع آوری می کنیم

 

 

 

 

 

  1. ما جهت توسعه برنامه های اثربخش بازاریابی از مهارت های تحقیقات بازار بهره می گیریم

 

 

 

 

 

  1. ما همواره به پیگیری نیازها و خواسته های مشتریان توجه می کنیم

 

 

 

 

 

  1. ما از تحقیقات بازاریابی استفاده کامل می کنیم

 

 

 

 

 

  1. ما همواره به تجزیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی می پردازیم.

 

 

 

 

 

قابلیت توسعه محصول جدید

 

 

 

 

 

  1. ما توانایی توسعه خدمات و محصولات جدید را دارا هستیم

 

 

 

 

 

  1. ما جهت بهره برداری از سرمایه گذاری های بخش تحقیق و توسعه به توسعه محصولات و خدمات جدید می پردازیم

 

 

 

 

 

  1. ما توانسته ایم محصولات و خدمات جدید را به صورت موفق راه اندازی کنیم

 

 

 

 

 

  1. این ضمانت وجود دارد که تلاش های انجام شده ما برای توسعه محصولات و خدمات، پاسخگوی نیازها و خواسته های مشتریان است

 

 

 

 

 

عدم اطمینان تکنولوژیک

 

 

 

 

 

  1. سرعت تغییر تکنولوژی در صنعت ما بالاست.

 

 

 

 

 

  1. محیط صنعتی که ما در آن فعالیت می کنیم، پویا و فعال است

 

 

 

 

 

  1. ما توانایی تولید بسیاری از محصولات جدید را دارا هستیم

 

 

 

 

 

عملکرد واحد تجاری

 

 

 

 

 

  1. بازده فروشROS شرکت در سال گذشته افزایش داشته است.

 

 

 

 

 

  1. بازگشت داراییROA شرکت در سال گذشته افزایش داشته است.

 

 

 

 

 

  1. حاشیه ناخالصGross margin شرکت در سال گذشته افزایش داشته است.

 

 

 

 

 

  1. نرخ برگشت سرمایهROI شرکت در سال گذشته افزایش داشته است.

 

 

 

 

 

  1. حجم فروش در سال گذشته افزایش داشته است.

 

 

 

 

 

  1. سود در سال گذشته افزایش داشته است.

 

 

 

 

 

  1. نرخ بازار در سال گذشته افزایش داشته است.

 

 

 

 

 

  1. نرخ برگشت سرمایه شرکت در سال گذشته افزایش داشته است.

 

 

 

 

 

قابلیت هوش بازاریابی

 

 

 

 

 

  1. ما درمورد رقبا و مشتریان اطلاعات زیادی جمع آوری می کنیم

 

 

 

 

 

  1. ما جهت توسعه برنامه های اثربخش بازاریابی از مهارت های تحقیقات بازار بهره می گیریم

 

 

 

 

 

  1. ما همواره به پیگیری نیازها و خواسته های مشتریان توجه می کنیم

 

 

 

 

 

  1. ما از تحقیقات بازاریابی استفاده کامل می کنیم

 

 

 

 

 

  1. ما همواره به تجزیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی می پردازیم.

 

 

 

 

 

قابلیت توسعه محصول جدید

 

 

 

 

 

  1. ما توانایی توسعه خدمات و محصولات جدید را دارا هستیم

 

 

 

 

 

  1. ما جهت بهره برداری از سرمایه گذاری های بخش تحقیق و توسعه به توسعه محصولات و خدمات جدید می پردازیم

 

 

 

 

 

  1. ما توانسته ایم محصولات و خدمات جدید را به صورت موفق راه اندازی کنیم

 

 

 

 

 

  1. این ضمانت وجود دارد که تلاش های انجام شده ما برای توسعه محصولات و خدمات، پاسخگوی نیازها و خواسته های مشتریان است

 

 

 

 

 

عدم اطمینان تکنولوژیک

 

 

 

 

 

  1. سرعت تغییر تکنولوژی در صنعت ما بالاست.

 

 

 

 

 

  1. محیط صنعتی که ما در آن فعالیت می کنیم، پویا و فعال است

 

 

 

 

 

  1. ما توانایی تولید بسیاری از محصولات جدید را دارا هستیم

 

 

 

 

 

عملکرد واحد تجاری

 

 

 

 

 

  1. بازده فروشROS شرکت در سال گذشته افزایش داشته است.

 

 

 

 

 

  1. بازگشت داراییROA شرکت در سال گذشته افزایش داشته است.

 

 

 

 

 

  1. حاشیه ناخالصGross margin شرکت در سال گذشته افزایش داشته است.

 

 

 

 

 

  1. نرخ برگشت سرمایهROI شرکت در سال گذشته افزایش داشته است.

 

 

 

 

 

  1. حجم فروش در سال گذشته افزایش داشته است.

 

 

 

 

 

  1. سود در سال گذشته افزایش داشته است.

 

 

 

 

 

  1. نرخ بازار در سال گذشته افزایش داشته است.

 

 

 

 

 

  1. نرخ برگشت سرمایه شرکت در سال گذشته افزایش داشته است.

 

 

 

 

 

  1. بهره وری شرکت در سال گذشته افزایش داشته است.

 

 

 

 

 

  1. عملکرد کارکنان در سال گذشته افزایش داشته است.

 

 

 

 

 

  1. کیفیت محصولات در سال گذشته افزایش داشته است.

 

 

 

 

 

  1. ارزش افزوده اقتصادی در سال گذشته افزایش داشته است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد