بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه بررسی نقش تبلیغات بر پیشبرد فروش در ارزش ویژه نام تجاری

دانشگاه ازاد اسلامی

واحد بوئین زهرا

 

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

 

گرایش:

بازرگانی بین الملل

 

عنوان:

بررسی نقش تبلیغات بر پیشبرد فروش  در ارزش ویژه نام تجاری (مطالعه موردی: شرکت پارس خزر گیلان)

استاد راهنما :

محمد غفاری فرد

 

 استاد مشاور :

 

 

نگارش :

مهدی نعمتی

 

تابستان

1393

 سوالات عمومی

1-  جنسیت :                   مرد              زن    

2- تحصیلات :   دیپلم و پایین تر         فوق دیپلم          کارشناسی        کارشناسی ارشد        دکترا   

           60 به بالا            60-50       50-40      40-30   3- سن(سال) :        30-20

 

صرف تبلیغات

  1. برای نام تجاری پارس خزر تبلیغات بسیار شدید و گسترده ای انجام می دهد.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. به نظر می رسد نام تجاری پارس خزر هزینه زیادی را در تبلیغات خود برای رقابت با سایر  نام های تجاری صرف می کند.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. تبلیغات برای نام تجاری پارس خزر بطور مداوم نمایش داده می شود.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

 

نگرش نسبت به تبلیغات

  1. تبلیغات برای نام تجاری پارس خزر بسیار خلاقانه است.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. تبلیغات برای نام تجاری پارس خزر شامل مسائل بدیع و اصیل است.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. تبلیغات برای نام تجاری پارس خزر از تبلیغات برای مارک های رقبا متفاوت است.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. تبلیغات برای نام تجاری پارس خزر صادقانه است.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

 

تبلیغات پولی

  1. نام تجاری پارس خزر اغلب تخفیف قیمت ارائه می دهد.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. نام تجاری پارس خزر اغلب از تخفیف قیمت استفاده می کند.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. نام تجاری پارس خزر بیشتر از رقبا از تخفیف قیمت استفاده می کند.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

 

تبلیغات غیرپولی

  1. نام تجاری پارس خزر اغلب به مشتریان، هدیه می دهد.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. نام تجاری پارس خزر بیشتر از مارک های رقیب از هدیه استفاده می کند.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. نام تجاری پارس خزر اغلب برای مشتریان خود، جوایزی در نظر می گیرد.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

 

آگاهی از برند

  1. من می دانم ویژگی های ظاهری  نام تجاری پارس خزر چگونه به نظر   می رسد.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. هنگامی که من به لوازم خانگی فکر می کنم، نام تجاری پارس خزر اولین نامی است که به ذهن من خطور می کند.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. من از نام تجاری پارس خزر آگاه هستم.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. من با نام تجاری پارس خزر آشنا هستم.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. من می توانم به راحتی نام تجاری پارس خزر را از میان نام تجاری سایر رقبا تشخیص دهم.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

 

کیفیت ادراک شده

  1. نام تجاری پارس خزر محصولات با کیفیت بسیار خوب ارائه می دهد.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. نام تجاری پارس خزر محصولات با دوام تولید می‌نماید.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. نام تجاری پارس خزر محصولات بسیار قابل اعتماد ارائه می دهد.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. نام تجاری پارس خزر محصولات با ویژگی عالی ارایه می دهد

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

 

وفاداری به برند

  1. نام تجاری پارس خزر اولین انتخاب من خواهد بود.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. من استفاده از محصولات پارس خزر را به دیگران پیشنهاد می کنم.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. اگر نام تجاری پارس خزر در فروشگاه موجود باشد من مارک های دیگر را  خریداری نمی کنم

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. من مایل هستم در آینده نیز از محصولات شرکت پارس خزر استفاده نمایم.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. من مایل هستم مبلغ بیشتری را برای استفاده از محصولات پارس خزر نسبت به سایر مارک ها پرداخت نمایم.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

 

شهرت برند

  1. استفاده از محصولات پارس خزر، مناسب و شایسته شخصیت من است.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. پارس خزر، یک شرکت شناخته شده و معروفی  است .

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. شرکت پارس خزر، یک شرکت خوش نام و معتبری  است .

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. استفاده از محصولات پارس خزر، پرستیژ و وجهه اجتماعی من را ارتقا می دهد.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

 

رضایت از برند

  1. من از محصولات پارس خزر بسیار راضی هستم

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. شرکت پارس خزر سعی می کند رضایت مشتریان را جلب نماید

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

  1. بیشتر مشتریانی که من می شناسم از محصولات پارس خزر راضی هستند.

کاملا                  مخالفم                           نظری ندارم                       موافقم                کاملا موافقم

 

 

 

منبع: نعمتی، مهدی، (1393)، بررسی نقش تبلیغات و پیشبرد فروش در ارزش ویژه نام تجاری مطالعه موردی شرکت پارس خزر گیلان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد