بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

پرسشنامه بررسی رابطه فاکتورهای زیر بنایی مشتری در پذیرش با تکنولوژی اینترنتی

بررسی رابطه فاکتورهای زیر بنایی مشتری در پذیرش با تکنولوژی اینترنتی

 

نام محقق: سمیرا سادات سجادی

راهنما: حسین وظیفه دوست

مشاور: مجید زنجیردار

1392 

تهیه کننده: طهورا بهرامی


سودمندی ادراک شده

  1. معتقدم با تکنولوژی این توانایی را به من میدهد که امور بانکی خود را سریعتر انجام دهم.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

  1. معتقدم بانکداری اینترنتی این توانایی را به من می دهد تا بهترین استفاده را از زمان بکنم.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

  1. معتقدم بانکداری اینترنتی این توانایی را به من می دهد تا امور مالی خود را به بهترین شکل مدیریت نمایم.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

سهولت ادراک شده

  1. معتقدم فرایند استفاده از وب سایت بانکداری اینترنتی شفاف و قابل فهم است.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

  1. معتقدم یادگیری بنحوه انجام تراکنش های موجود در وب سایت بانکداری اینترنتی برای من آسان است.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

  1. معتقدم استفاده از وب سایت بانکداری اینترنتی آسان است.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم

 

خوش بینی

  1. تکنولوژی های جدید کنترل بیشتری بر زندگی روزمره به من میدهد

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

  1. استفاده از تکنولوژی های جدید آسان تر است.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

  1. تکنولوژی های جدید آزادی عمل بیشتر به من می دهد.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

  1. ایده اینترنت بانک را دوست دارم زیرابرای انجام امور بانکی محدود به زمان های خاصی نیستم.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

      نوجویی

  1. در بین دوستانم اولین نفری هستم که از تکنولوژی های جدید استفاده می کنم.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

  1. اطرافیانم برای استفاده از تکنولوژی های جدید از من مشورت می گیرند

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

  1. معمولا بدون استفاده از کمک دیگران قادر به استفاده از تکنولوژی های جدید هستم.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

  1. در مقایسه با دیگران تمایل به یادگیری بیشتری درباره تکنولوژی های جدید دارم.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

  

  ناراحتی

  1. از اینکه هنگام استفاده از تکنولوژی های جدید در حالیکه مردم را می بینم دچار مشکل شوم خجالت می کشم.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

  1. گاهی اوقات فکر میکنم تکنولوژی های جدید برای مردم عادی طراحی شده اند.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

  1. راهنمایی استفاده از تکنولوژی های جدید که به زبان ساده نوشته شده باشد وجود ندارد

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

  1. وقتی محصولی با تکنولوژی بالا خریدار می کنم ترجیح می دهم یک ماکت و اطلاعاتی اضافه درباره نحوه استفاده از آن در کنار محصول در دسترس باشد.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

  1. اغلب تکنولوژی های جدید در زمانی که به آن نیاز دارم درست کار نمی کنند.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

     ناامنی

  1. انجام هرگونه معامله مالی بصورت آن لاین از ایمنی کافی برخوردار نیست.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

  1. از اینکه اطلاعاتی از طریق اینترنت ارسال می کنم مورد استفاده دیگران قرار بگیرد نگرانم.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

  1. تمایل دارم برای انجام امور بانکی خود به جای استفاده از اینترنتن بانک به خود بانک مراجعه کنم.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

  1. وقتی امور بانکی خود را به صورت اینترنتی انجام می دهم برای دریافت تایدییه به شعبه مراجعه می کنم.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

      قصداستفاده

  1. قصد دارم در آینده نزدیک از خدمات بانکداری اینترنتی استفاده کنم.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

  1. قصد دارم در آینده تزدیک میزان استفاده ام را از بانکداری اینترنتی افزایش دهم.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

  1. چنانچه به اینترنت بانک دسترسی داشته باشم از آن استفاده خواهم کرد.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

     استفاده واقعی

  1. اکثر امور بانکی خود را از طریق اینترنت بانک انجام می دهم.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

  1. به دلیل مزایایی که اینترنت بانک دارد در کلیه امور بانکی ام از این طریق انجام می دهم.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

  1. برای انجام امور بانکی ام به جای استفاده از سیستم سنتی از بانکداری اینترنتی استفاده می کنم.

کاملا موافقم  1 موافقم1   نظری ندارم1   مخالفم1   کاملا مخالفم 1

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد