بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت

بررسی تاثیر نوجویی مصرف کننده بر ریسک ادراک شده و استفاده از بانکداری اینترنتی

 

نام محقق:فاطمه آفریدون

راهنما:محمد صادق حری

مشاور: ایزدی خواه

سال 1392

 

 

تهیه کننده:طهورا بهرامی

 

  1. از اینکه اطلاعات کارت بانکی و حسابم را در وب سایت بانک وارد کنم نگرانم.
  2. کاملا موافقم1     موافقم1     نظری ندارم1     مخالفم1     کاملا مخالفم1
  3. از اینکه اطلاعاتی را که از طریق وب سایت بانک ارسال می کنم توسط هکرها و گروههایی از این قبیل مورد سو استفاده واقع شود نگرانم.
  4. کاملا موافقم1     موافقم1     نظری ندارم1     مخالفم1     کاملا مخالفم1
  5. وقتی از وب سایت های بانکی استفاده می کنم نگرانم که زمان زیادی را صرف اجرای عملیات بانکی می کنم.
  6. کاملا موافقم1     موافقم1     نظری ندارم1     مخالفم1     کاملا مخالفم1
  7. هنگام استفاده از سایت بانک احساس می کنم زمان زیادی را برای انتخاب عملیات بانکی مورد نیاز از دست می دهم.
  8. کاملا موافقم1     موافقم1     نظری ندارم1     مخالفم1     کاملا مخالفم1
  9. معتقدم استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی سبب خدشه دار شدن وجه اجتماعی من نزد دوستانم می شود.
  10. کاملا موافقم1     موافقم1     نظری ندارم1     مخالفم1     کاملا مخالفم1
  11. من در ارسال اطلاعات شخصی ام از طریق اینترنت بانک احساس امنیت نمی کنم.
  12. کاملا موافقم1     موافقم1     نظری ندارم1     مخالفم1     کاملا مخالفم1
  13. اکثر امور بانکب خود را از طریق اینترنت بانک انجام می دهم.
  14. کاملا موافقم1     موافقم1     نظری ندارم1     مخالفم1     کاملا مخالفم1
  15. به دلیل مزایایی که اینترنت بانک دارد کلیه امور بانکی ام را از این طریق انجام می دهم.
  16. کاملا موافقم1     موافقم1     نظری ندارم1     مخالفم1     کاملا مخالفم1
  17. برای انجام امور یانکی ام به جای استفاده از سیستم سنتی از بانکداری اینترنتی استفاده می کنم.
  18. کاملا موافقم1     موافقم1     نظری ندارم1     مخالفم1     کاملا مخالفم1
  19. در مقایسه با دوستان و اطرافیانم به دنبال کسب اطلاعات در ارتباط با خدمات جدید بانکداری اینترنتی هستم.
  20. کاملا موافقم1     موافقم1     نظری ندارم1     مخالفم1     کاملا مخالفم1
  21. زمانیکه متوجه شدم امکانات جدیدی از بانکداری اینترنتی برروی سایت بانک قرار گرفته است تمایل دارم هرچه زودتر از آن استفاده کنم.
  22. کاملا موافقم1     موافقم1     نظری ندارم1     مخالفم1     کاملا مخالفم1
  23. حتی اگر تا کنون کسی از دوستانم یا اطرافیانم از خدمات جدید بانکداری اینترنتی استفاده نکرده باشد بازهم از این خدمات استفاده خواهم کرد.
  24. کاملا موافقم1     موافقم1     نظری ندارم1     مخالفم1     کاملا مخالفم1
  25. در میان دوستان و همکاران معمولا اولین نفری هستم که تکنولوژیهای جدید اطلاعات را امتحان می کنم.
  26. کاملا موافقم1     موافقم1     نظری ندارم1     مخالفم1     کاملا مخالفم1

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد