بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی و معیارهای مکمل اثرگذار بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات شرکت پریکا در شهر ایلام
نام محقق:رحمان خدایاری
راهنما:اسفندیار محمدی
مشاور: عباس نجفی
سال 1392
تهیه کننده:طهورا بهرامی
زن1 مرد1
الف- تا سن 26سالگی1 ب-27 تا 36سالگی1 ج-37تا 50سالگی1 د- 50 سال به بالا1
الف- دیپلم1 ب-کاردانی1 ج- کارشناسی1 د- کارشناسی ارشد1
الف- خانه دار1 ب- کارمند1 ج-آزاد1 د- کارگر1 ه- دانشجو1 و- بیکار1
الف- 2نفر1 ب-2تا 4 نفر1 ج- 4تا 6نفر1 د-بیشتر از 6نفر1
الف- کمتر از400هزار1 ب- 400تا 600 هزار1 ج- 600 تا 800 هزار1 د- بیشتر از 800هزار1
دوغ: بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیارکم1 اصلا1
آب معدنی: : بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیارکم1 اصلا1
نوشابه: : بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیارکم1 اصلا1
دلستر: : بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیارکم1 اصلا1
الف- دوغ:
کیفیت: بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
زیبایی و جذابیت بسته بندی : بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
اندازه بسته بندی : بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
قدمت و معروفیت پریکا : بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
متنوع بودن محصولات : بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
قیمت محصولات شرکت های دیگر: بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
ب- آب معدنی:
کیفیت: بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
زیبایی و جذابیت بسته بندی : بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
اندازه بسته بندی : بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
قدمت و معروفیت پریکا : بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
متنوع بودن محصولات : بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
قیمت محصولات شرکت های دیگر: بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
ج- نوشابه:
کیفیت: بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
زیبایی و جذابیت بسته بندی : بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
اندازه بسته بندی : بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
قدمت و معروفیت پریکا : بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
متنوع بودن محصولات : بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
قیمت محصولات شرکت های دیگر: بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
د- دلستر:
کیفیت: بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
زیبایی و جذابیت بسته بندی : بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
اندازه بسته بندی : بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
قدمت و معروفیت پریکا : بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
متنوع بودن محصولات : بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
قیمت محصولات شرکت های دیگر: بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
الف- خوشنامی محصولات غذایی پریکا
بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
ب- در دسترس بودن و موجود بودن محصولات پریکا در فروشگاه
بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
ج- میزان وفاداری شما به نام محصولات غذایی پریکا
بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
د- عادت به مصرف محصولات پریکا
بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
ه- نحوه قرار گرفتن محصولات غذایی پریکا در قفسه های فروشگاه به گونه ای که در دید مشتریان قرار داشته باشد.
بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
و- توصیه دوستان و آشنایان به تبلیغات
بسیار زیاد1 زیاد1 متوسط1 کم1 بسیار کم1
الف- برای خرید همان محصول پریکا به فروشگاه دیگری میروم
ب- از دیگر مارک های موجود در فروشگاه یکی را انتخاب و خریداری می کنم.
بله1 خیر1